Pagina 1 van 1
80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: zo 19 apr 2015, 19:42
door gwn-mike
ik heb een derbi senda drd racing uit 2008 en wil er nog veel meer vermogen uit halen maar nu was mijn vraag kan ik 80cc er op zette met een std uitlaat en carburateur of kan dit alleen met 70cc
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: zo 19 apr 2015, 20:59
door derbi-ftw
Waarom neem je alleen een andere cilinder?
''Wil er nog veel meer vermogen uit halen''
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: zo 19 apr 2015, 21:53
door hallobora
std uitlaat gaat wel en carburateur ook maar wil je echt alles uit je cilinder halen zou ik sws een andere pijp derop zetten
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: ma 20 apr 2015, 00:00
door Xtreme-R
Je kan ook eerst kiezen voor een andere uitlaat... Bijvoorbeel een SCR corse 50/70, even afstellen en je zal al behoorlijk wat meer uit je eigen cilinder halen.
Als je vervolgens nog meer vermogen wil hebben kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Airsal 72,4 cilinder die (mits geen speling en weinig kilometers) Op je orginele krukas kan.
Je kan vervolgens nog een 21MM/24MM carburatuer nemen,een leuk membraam, je cilinder laten tunen, je tandwielen veranderen etc.
Dit is allemaal redelijk te betalen daarom kom ik met het bovenstaande!
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: di 21 apr 2015, 21:42
door gwn-mike
de rede dat ik geen andere uitlaad neem is dat hier de laatste tijd veel politie rijd en die uitlaad die ik eerst had yasuni ml viel heel erg op drm heb ik nu std ontgrenst en voor meer vermogen wou ik graag dan 70cc op zetten dat valt niet zo op een groter carburateur zal wel kunnen een 21mm bijvoorbleed maar is deze setup mogelijk en wat zulle de prestaties zijn dan?
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: do 23 apr 2015, 10:15
door DerbiSendaWouter
Je kunt bijvoorbeeld een Airsal 70 doet met standaard uitlaat. Dan is je top rond de 80-85 en je koppel gaat flink vooruit.
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: vr 24 apr 2015, 10:50
door gwn-mike
DerbiSendaWouter schreef:Je kunt bijvoorbeeld een Airsal 70 doet met standaard uitlaat. Dan is je top rond de 80-85 en je koppel gaat flink vooruit.
kan je met deze setup autowheelie?
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: zo 26 apr 2015, 01:40
door stefanwinter
Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo

Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: di 28 apr 2015, 00:00
door Xtreme-R
stefanwinter schreef:Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo

Denk dat je het beste uit de voeten kan met een airsal 70 word ook niet zo heel erg warm enzo

Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Geplaatst: do 30 apr 2015, 20:35
door gwn-mike
Xtreme-R schreef:stefanwinter schreef:Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo

Denk dat je het beste uit de voeten kan met een airsal 70 word ook niet zo heel erg warm enzo

oke bedankt ga ik dat proberen