Pagina 1 van 1

SCR CORSE

Geplaatst: di 02 jun 2015, 14:37
door jeroen!69
ik heb nu een gianelli conti, maar die wil ik nu vervangen door een scr corse chrome onderlangs.
Moet ik dan de corse sm of corse hm hebben? Rij gewoon standaard cilinder.
Verder hoor ik dat de corse veel lawaai maakt, meer dan de conti. Valt daar nog iets aan te doen?
En tot slot hoe zit het met de powerband? Sommige zeggen weer dat die smaller is dan de conti dus later begint te trekken en andere zeggen juist weer het tegenovergestelde. Wat is het nou?

Alvast bedankt

Re: SCR CORSE

Geplaatst: di 02 jun 2015, 17:25
door Jellepeute
conti heeft een powerband van 9000-12000 RPM
scr corse chrome een powerband van 8000-13000 RPM.

misschien kan je met een andere demper een beschaafder geluidje krijgen, maar dat is zonde van het mooie scr corse geluid :wub:

Re: SCR CORSE

Geplaatst: di 02 jun 2015, 18:03
door jeroen!69
Oke en weet je ook welke scr corse ik moet hebben?
Heb geen zin om de verkeerde te kopen.

Re: SCR CORSE

Geplaatst: di 02 jun 2015, 20:08
door basserd
ze lopen allebei goed.
het schijnt dat de hm harder loopt als een chrome. maar een chrome is minder onderhoud nodig en minder roest gevoelig

Re: SCR CORSE

Geplaatst: wo 03 jun 2015, 11:54
door derbi-ftw
De SCR Corse chrome is de 50cc variant (loopt het beste op 50cc cilinder)
De SCR Corse HM50/70 is voor de 50 en 70cc cilinder (kan het beste met een 70cc gebruikt worden)

Re: SCR CORSE

Geplaatst: do 04 jun 2015, 16:03
door Xtreme-R
Zou zelf voor de HM50/70 gaan!
Mocht je ooit nog een zwaardere setup willen heb je in ieder geval al een uitlaat met opties!