MHR50cc met originele krukas?
-
- Pro tuner
- Berichten: 632
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:10
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
- Locatie: Weelde, Bels
MHR50cc met originele krukas?
Ik heb hier al even rondgezocht maar enkel wat over de MHR80 wat gevonden...
Maar mijn cilinder is dus geschaaft in de wand en ik kan goedkoop een mhr50 kopen dus.
Maar ik vroeg me af of de originele krukas dat gaan houden? Lijkt me wel hé?
(uitgaande van een SCR Corse chrome of Giannelli Conti)
En zou ik dan betere prestaties krijgen tov. de originele cilinder?
Maar mijn cilinder is dus geschaaft in de wand en ik kan goedkoop een mhr50 kopen dus.
Maar ik vroeg me af of de originele krukas dat gaan houden? Lijkt me wel hé?
(uitgaande van een SCR Corse chrome of Giannelli Conti)
En zou ik dan betere prestaties krijgen tov. de originele cilinder?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR50cc met originele krukas?
Ja dat houd die, een standaard as kan oom een mhr80 houden.
Dus een 50cc moet geen enkel probleem vormen.
Is niet supper veel sneller als standaard cilinder.
Dus een 50cc moet geen enkel probleem vormen.
Is niet supper veel sneller als standaard cilinder.
-
- Pro tuner
- Berichten: 632
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:10
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
- Locatie: Weelde, Bels
Re: MHR50cc met originele krukas?
Oke, bedankt Jasper.
Hoe kan je het verschil zien tussen de team, replica en gewone MHR? (aan de cilinder zelf)
Weet wel dat de MHR en MHR Team een losse binnenkop hebben en de replica een dubbele zuigerveer.
Had gelezen dat de team heel hoogtoerig is, de gewone MHR redelijk hoogtoerig en de replica iets minder?
Lijkt me dus de MHR de beste keuze voor mij? (elke zaterdag 20km naar m'n werk, af en toe is naar m'n vriendin in de zomer)
Hoe kan je het verschil zien tussen de team, replica en gewone MHR? (aan de cilinder zelf)
Weet wel dat de MHR en MHR Team een losse binnenkop hebben en de replica een dubbele zuigerveer.
Had gelezen dat de team heel hoogtoerig is, de gewone MHR redelijk hoogtoerig en de replica iets minder?
Lijkt me dus de MHR de beste keuze voor mij? (elke zaterdag 20km naar m'n werk, af en toe is naar m'n vriendin in de zomer)
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- Casper
- Beginnende tuner
- Berichten: 228
- Lid geworden op: di 16 nov 2010, 10:52
- Vervoersmiddel: 1967 Ford Mustang Shelby gt500 Cali plate
- Locatie: Vught (Noord-Brabant)
Re: MHR50cc met originele krukas?
Hoeveel toeren kan een ori kurk maximaal aan?
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR50cc met originele krukas?
Kweet niet.
Ik heb tijdje met 11-53 gereden met conti. En als ik 80/85 ree was mijn toerenbalkje helemaal vol. En kon door tot de 95/100 met 11-53.
Dus hoogste wat ik ermee gedraaid heb gok ik op 13.500 misschien wel hoger zelfs.
Ik heb tijdje met 11-53 gereden met conti. En als ik 80/85 ree was mijn toerenbalkje helemaal vol. En kon door tot de 95/100 met 11-53.
Dus hoogste wat ik ermee gedraaid heb gok ik op 13.500 misschien wel hoger zelfs.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Re: MHR50cc met originele krukas?
toen mijn balkje vol zat knapte mijn ketting en ging mijn voorlicht uit... En ik zat echt niet zo hoog in toeren...jasperrr91 schreef:Kweet niet.
Ik heb tijdje met 11-53 gereden met conti. En als ik 80/85 ree was mijn toerenbalkje helemaal vol. En kon door tot de 95/100 met 11-53.
Dus hoogste wat ik ermee gedraaid heb gok ik op 13.500 misschien wel hoger zelfs.
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR50cc met originele krukas?
En wat bedoel je daarmee?
Re: MHR50cc met originele krukas?
Dat je ketting knapt licht echt niet aan hoeveel toeren je rijd licht meer aan onderhoud/ goed op spanning zetten en de kwaliteit van de ketting.
Je ketting draait niet harder als je meer toeren rijd hoor alleen als je harder rijd
Je ketting draait niet harder als je meer toeren rijd hoor alleen als je harder rijd
-
- Derbi fan
- Berichten: 69
- Lid geworden op: di 15 feb 2011, 18:27
- Vervoersmiddel: Derbi Senda drd 2003 vespa ciao aeon cobra 50
Re: MHR50cc met originele krukas?
er is zeker wel veel verschil met standaard cilinder een mhr team daar haal je wel 15 pk uit en dat is zeker wel sneller dan standaard cilinder
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR50cc met originele krukas?
Het gaat hier niet om de team.
Eerst is lezen voordat je iets zegt.
Eerst is lezen voordat je iets zegt.