Airsal 50 of 70?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
NorbertKB43
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2012

Airsal 50 of 70?

Ongelezen bericht door NorbertKB43 »

Hallo,

Ik heb nu 2x een warmloper gehad met mijn originele cilinder en nu zou ik graag een andere cilinder er op willen zetten. Nu mijn vraag of ik beter airsal 50 of 70 moet nemen aangezien er bijna geen verschil zit in prijs. Ik zou graag meer koppel willen hebben dan std maar de topsnelheid graag niet heel veel hoger dan std. En kan de 70 mijn originele krukas aan waar nu 13k mee is gereden, de helft std en andere helft xfight dus niet extreem hard mee gereden. Mijn tw verhouding is 12/52, en heb nu een voca warrior 50/70 er onder zitten.

Andere cilinders zijn natuurlijk ook een optie dus hoor graag wat jullie denken! :D
Afbeelding
SilverStryfe

Re: Airsal 50 of 70?

Ongelezen bericht door SilverStryfe »

Ik lees veel dat de DR70 aangeraden wordt. Meer koppel dan een airsal.

Ik heb een Airsal 50cc nu, maar heb een DR 50 besteld en de uitlaatpoort is toch serieus groter met andere woorden je krijgt meer koppel bij een DR. Ook slijtvaster. Wel minder snel..
milhuysmans
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Yamaha tzr 50 origineel
derbi senda xrace: Airsal 80, pro race en 26mm dellorto!

Ongelezen bericht door milhuysmans »

Ik las al dat hij idd wel een dr wou maar die zijn er niet voor NT blok. Ik zou de airsal 70 nemen als ik jou was, samen met 19/21mm carb en een leuk uitlaatje rijdt dat wel goed!
stefanwinter
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: KTM 525 EXC
Merc CLS500
Merc S500
Derbi 85cc

Ongelezen bericht door stefanwinter »

Airsal 70 met 21mm + dikke pijp.
Lekker die kruk laten zitte. Standaard valt zo'n airsol wel mee.

Of je doet het beter, Pakt een MHR80 replica of normale en je hebt dikke fun
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
NorbertKB43
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2012

Ongelezen bericht door NorbertKB43 »

De Mhr80 replica kan op std krukas? Kan hem namelijk voor een leuk prijsje halen
Afbeelding
Plaats reactie