fight afstellen en minder zuipen

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
robooh
Schakelrijder

fight afstellen en minder zuipen

Ongelezen bericht door robooh »

ik heb net een xfight op me senda gezet, eerst met prop, toen reed ik 64 met sproeier 80 met 17.5mm carb en ot blok, dmp cilinder en daar reed ik 1:27 mee. nu is de prop, geloof het of niet, in me uitlaat geschoten, dus deze er weer uitgehaald en nu wil ik dus zonder prop rijden. ik heb der nu sproeier 84 in, maar nu heb ik in 3 dagen al voor 14euro getankt, ipv in anderhalve week 5euro tanken.. hij rijd overal erg lekker, maar als ik onder de powerband rijd, en ik hou me gas op 1 stand, zodat ik zeg maar 40 rijd, dan lijkt t net alsof hij stottert, moet ik ook nog me gasnaald naar boven of beneden doen? als ik gewoon optrek uit stilstand dan trekt ie em in 1x helemaal door, niet inhouden of iets dergelijks.in zijn powerband ook geen gestotter of iets.
julian
Tuner
Vervoersmiddel: derbi sm x-race 2006 (verkocht)
derbi DRD racing rood 2009 (verkocht)
derbi DRD evo 2010
tomos flexer 2006 (in beun stand)

Re: fight afstellen en minder zuipen

Ongelezen bericht door julian »

Ja wanneer de prop eruit uit is, gaat ie ook meer benzine slurpen. Niets geks te merken aan je afstelling, en zoals je al zegt hij stottert bij 40.
dan zou je is een kleinere sproeier kunnen pakken. Maar dat is aan je zelf rijdt ie goed dan laten zo. Beter iets te rijk ,dan te arm zeg ik altijd.
Plaats reactie