Hallo,
Ben druk bezig mijn nieuwe derbi OT te veranderen en ben nu uitgekomen op een DR 70 cilinder en hierover heb ik 2 vragen.
Is er veel verschil tussen een 17,5 of een 21 mm carburateur bij deze laagtoerige cilinder? of merk je het alleen terug in het verbruik?
Is er goed te rijden met een DR70 in combinatie met een gianelli conti?
Alvast bedankt
Dr 70
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Dr 70
Met een 21mm zul je iets meer koppel hebben dan met een 17,5mm. Ook zal het verbruik iets meer zijn.
Een DR70 met een gianelli conti heb ik geen ervaring mee.
Wel staat de DR70 bekend als laagtoerig, en de gianelli conti als hoogtoerig... (dus lijkt mij niet fijn lopen)
Een DR70 met een gianelli conti heb ik geen ervaring mee.
Wel staat de DR70 bekend als laagtoerig, en de gianelli conti als hoogtoerig... (dus lijkt mij niet fijn lopen)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 214
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: Dr 70
Duidelijk,
Dan ga ik voor een 17,5 mm met een leovince uitlaat!
Of heeft iemand nog een goed bovenlangs alternatief
Dan ga ik voor een 17,5 mm met een leovince uitlaat!
Of heeft iemand nog een goed bovenlangs alternatief

timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg