
Genoeg gespaard nu om een heel nieuw blok op te bouwen, dus welke cilinder zou ik nemen uit de onderstaande.
Het wordt voorzien van een 43mm slag zodat ik 85cc heb. Ben zo MHR replica beetje zat. En een TEAM lijkt mij te hard slijten
Volgende op het oog:
- Airsal 80cc - Hoogtoerig, dus theoretisch goed geschikt voor 43mm
- MHR80 (normale) - Middeltoerig dus wordt dan laagtoerig gok ik.
- BRK85 - Ontworpen voor 43mm slag, niet veel info. Behalve dat Daan hem vastgenaaid heeft.
Kosten:
- bij Airsal 175(cil)+160(kruk) totaal 335 euro
- bij MHR 245(cil)+160(kruk) totaal 405 euro
- Bij BRK 230(cil)+160(kruk) totaal 390 euro
Dit komt als het door gaat op een blok met het volgende. Hiervan heb ik alleen de lagers nog niet liggen.
- HPI met lichtspoel
- Malossi vl6 membraan
- stage6 24mm carb
- Twinair filter
- SKF C3 lagers
- En een suzuki rm85 uitlaat (hoop dat ik het passend krijg

Welke cilinder zou ik doen?
Antwoord op basis van ervaringen en niet van ohh

