poortmap airsal 50 cc (tuning)

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
timcc
Beginnende Derbi fan
Berichten: 26
Lid geworden op: za 25 apr 2015, 14:45

poortmap airsal 50 cc (tuning)

Ongelezen bericht door timcc »

hallo
ik ben op zoek naar een poort map voor de airsal 50 cc aangezien dat de airsal vrij tam getimed is wil ik hem tunen (Uitlaat: 178 graden Inlaat: 142 graden Blowdown: 18) heeft iemand al ooit deze cilinder getund en heeft nog een tuning map er van ?
of weten jullie iemand op forum die hier veel van af weet die me meer info kan geven ? hoor het graag
ps(tuning word op cnc freesbank gedaan) :box: :woot:
basserd
Pro tuner
Berichten: 1245
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc
Locatie: raalte

Re: poortmap airsal 50 cc (tuning)

Ongelezen bericht door basserd »

je kunt niet tunen op een cnc freesbank.
je moet onder een hoek van 45 frezen en daar zijn geen gereedschappen voor. ookal word het gedaan op een 5 assige machine nog kom je er niet bij. je zult iets van een tandarts frees oid moeten hebben
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
timcc
Beginnende Derbi fan
Berichten: 26
Lid geworden op: za 25 apr 2015, 14:45

Re: poortmap airsal 50 cc (tuning)

Ongelezen bericht door timcc »

basserd schreef:je kunt niet tunen op een cnc freesbank.
je moet onder een hoek van 45 frezen en daar zijn geen gereedschappen voor. ookal word het gedaan op een 5 assige machine nog kom je er niet bij. je zult iets van een tandarts frees oid moeten hebben
dit kan overigs wel op simultaan 5 assig bank en hebben wel freesjes die onder 45 graden zijn geslepen .
Plaats reactie