van 50cc naar 70/80CC Derbi Senda R drd Blackdevil 2005

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Marijnvhb
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda R DRD 2005, Blackdevil limited edition #181

van 50cc naar 70/80CC Derbi Senda R drd Blackdevil 2005

Ongelezen bericht door Marijnvhb »

Hallo,

Mijn naam is Marijn, Ik zou graag mijn Derbi opvoeren door een andere cylinder er op te zetten alleen mijn vraag is wat zou ik dan moeten hebben? Mijn setup is standaard nu heb alleen andere sproeier(weet niet meer welke) en prop uit de uitlaat hij loopt nu rond de 80 KMH.

De reden hier voor is dat ik meer kracht wil voor wheelies en andere stunts maar graag mn topsnelheid zou willen behouden. ook is het belangerijk dat hij niet te veel opvalt als ik rustig rij ( niet te veel geluid enz) rond de 50KMH daar boven mag hij uiteraard helemaal los gaan. Ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen een 70CC blok of een 80CC blok? en moet ik nog meer dingen aanpassen hoor ik dat uiteraard ook graag.

BVB,

Marijn
corne192
Derbi fan
Vervoersmiddel: DRD X-Treme sm '11
Honda CR 125 '93

Re: van 50cc naar 70/80CC Derbi Senda R drd Blackdevil 2005

Ongelezen bericht door corne192 »

geluid ligt voornml aan je uitlaat , sommige merken zijn wat harder dan andere ik denk dat een 80 cc blokje het leukst is voor stunten etc , airsal 80 is een leuke cilinder. Als je krukas al aardug wat gelopen heeft zou ik deze ook vervangen. Een ander uitlaatje en carburateur is ook geen overbodige luxe wil je er wat uit halen
Succes :thumbup:
Marijnvhb
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda R DRD 2005, Blackdevil limited edition #181

Re: van 50cc naar 70/80CC Derbi Senda R drd Blackdevil 2005

Ongelezen bericht door Marijnvhb »

wat voor uitlaat en carb zou jij dan aanraden?
Plaats reactie