aanradingen laagtoerige uitlaat?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
fratskop
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 21 jun 2017, 18:36

aanradingen laagtoerige uitlaat?

Ongelezen bericht door fratskop »

Hallo allemaal,
bij voorbaat mijn excuses want ik heb namelijk geen derbi, maar ik stel mijn vraag hier omdat ik denk dat de mensen hier mij het beste antwoord kunnen geven. ik heb dus een ouwe suzuki gt blok, waarvoor ik een 80cc malossi kit heb gekocht. er bestond ook een malossi uitlaat voor deze blok maar omdat ie zo oud is, is die niet meer te vinden. mijn vraag is dus welke uitlaat jullie kunnen aanraden die laagtoerig is (hoeveel toeren die 80 exact maakt weet ik niet, is nog gloednieuw maar dat zal wel niet meer zijn als de ori cilinder denk ik) want dat zijn echt geen hoogtoerige blokken, met die ori cilinder maak ik max 12k toeren, maar dat is dan ook echt alles wat ie kan trekken want de redline begint bij 10k. ik verwacht niet echt dat die 80 ineens 14k toeren gaat doen, dus wat kunnen jullie aanraden als laagtoerige uitlaat waarbij ik niet steeds de 12k moet pushen in de powerband?
alvast bedankt.
Gebruikersavatar
garfield
Pro tuner
Berichten: 967
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: aanradingen laagtoerige uitlaat?

Ongelezen bericht door garfield »

Volgens mij heb je alleen de standaard Belgische uitlaat voor deze blokken.
Loopt overigens best hard,m'n broer had een ER50 met een malossi 80cc en die liep toch bijna 120.
Is dacht ik hetzelfde blok.
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
fratskop
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 21 jun 2017, 18:36

Re: aanradingen laagtoerige uitlaat?

Ongelezen bericht door fratskop »

garfield schreef:Volgens mij heb je alleen de standaard Belgische uitlaat voor deze blokken.
Loopt overigens best hard,m'n broer had een ER50 met een malossi 80cc en die liep toch bijna 120.
Is dacht ik hetzelfde blok.
moet ook niet specifiek voor die blok zijn, een maat van me had een tsx met een yasuni r3 eronder, die zijn daar ook niet voor gemaakt maar liep wel vet lekker, mijn vraag was dus eigenlijk wak kan je aanraden qua uitlaten die zon beetje universeel toepasbaar zijn
fratskop
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 21 jun 2017, 18:36

Re: aanradingen laagtoerige uitlaat?

Ongelezen bericht door fratskop »

garfield schreef: Loopt overigens best hard,m'n broer had een ER50 met een malossi 80cc en die liep toch bijna 120.
120 lijkt me anders ook niet echt veel, met de ori 50 haal ik 100 op 10k toeren dus dat zou dan amper verschil zijn
Plaats reactie