Hallo, ik heb een derbi senda van 2011 met een ontgrensde uitlaat en sproeier 86.
Rijd momenteel rond de 65-70
Als ik nu dat koper/messing plaatje er uit haal in de carb, heb ik dan meer trekkracht en snelheid, of alleen trekkracht? En moet er dan weer een grotere sproeier in?
Zou hem graag op deze snelheid houden ivm politie in deze streek, maar wat meer trekkracht is altijd welkom.
Luchtbegrenzing
- Bcz.rccr
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 23
- Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 02:44
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme
Luchtbegrenzing
Gas op de lolly
- Narco
- Tuner
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 04 apr 2017, 17:50
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace bj 2006, Derbi Xtreme bj 2007, Ford Fiesta bj 2012
Re: Luchtbegrenzing
De trekkracht verbetering is minimaal, het is net aan merkbaar maar verwacht er dus zeker niet te veel van.
Je kan waarschijnlijk dezelfde sproeier houden en anders 1 of 2 maten groter.
Je kan waarschijnlijk dezelfde sproeier houden en anders 1 of 2 maten groter.
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 214
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: Luchtbegrenzing
Als je meer trekkracht wil kan je ook altijd nog gaan voor een kleiner voortandwielBcz.rccr schreef:Hallo, ik heb een derbi senda van 2011 met een ontgrensde uitlaat en sproeier 86.
Rijd momenteel rond de 65-70
Als ik nu dat koper/messing plaatje er uit haal in de carb, heb ik dan meer trekkracht en snelheid, of alleen trekkracht? En moet er dan weer een grotere sproeier in?
Zou hem graag op deze snelheid houden ivm politie in deze streek, maar wat meer trekkracht is altijd welkom.
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee