Peugeot fox cdi ontgrenzen

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
KingAgg
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 apr 2019, 12:05
Vervoersmiddel: Peugeot fox

Peugeot fox cdi ontgrenzen

Ongelezen bericht door KingAgg »

Beste leden

ik heb al een tijdje een peugeot fox

er is voor een lange tijd origineel mee gereden tot ik hem besloot wat aan te passen

er was toen een andere uitlaat ondergekomen zonder prop en sproeier 72 en de witte buisjes uit de luchtfilter
hij trok als een beest en ging dik 65-70 na een tijd echter viel dit helemaal weg tijdje normaal gereden maar hij wilde nooit meer harder als 50

er zit nu een compleet nieuwe top end op ( cilinder naaldlager zuiger met veer en kop met net 200 km erop gereden )
een gianelli uitlaat zonder prop en sproeier 64 met de witte buisjes er weer in

hij trekt goed op maar wil nog steeds niet harder dan 50

ik begin te denken bobine of cdi ( heeft een naar mijn weten originele blauwe cdi )

het demperwol is ook wel wat zwart maar niet compleet de bougie is welicht ook aan vervanging toe dit gaat ook binnenkort vervangen worden door nieuwe

alles is verder doorgelopen carb compleet gereinigd alle passages doorgeblazen en met benzine schoongemaakt zelfde voor luchtfilter complete inlaat en uitlaat pijp zelf

ik word er een beetje gek van want hij reed eerst zo lekker hard en nu zelfs met al de nieuwe onderdelen gaat ie niet harder en ik weet niet meer waar ik het moet zoeken

hopelijk kunnen jullie mij helpen

bij voorbaat dank
Xtreme-R
Beginnende tuner
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125
Locatie: Drenthe

Re: Peugeot fox cdi ontgrenzen

Ongelezen bericht door Xtreme-R »

KingAgg schreef: er was toen een andere uitlaat ondergekomen zonder prop en sproeier 72 en de witte buisjes uit de luchtfilter
hij trok als een beest en ging dik 65-70 na een tijd echter viel dit helemaal weg tijdje normaal gereden maar hij wilde nooit meer harder als 50

er zit nu een compleet nieuwe top end op ( cilinder naaldlager zuiger met veer en kop met net 200 km erop gereden )
een gianelli uitlaat zonder prop en sproeier 64 met de witte buisjes er weer in
Denk dat hier het probleem ligt! Je hebt nu weer de luchttoevoer begrensd, of heeft dit een bepaalde reden?
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
:wave:
KingAgg
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 apr 2019, 12:05
Vervoersmiddel: Peugeot fox

Re: Peugeot fox cdi ontgrenzen

Ongelezen bericht door KingAgg »

Sorry voor de late reactie heb een tijd niet meer op de forums gezeten

Ik had de buisjes er weer ingezet omdat een maat van me ook met een fox zij dat I dan beter af te stellen was en een kleinere sproeier kon hebben

De uitlaat giannelli ( pro 5 als het goed is) is nog hetzelfde ook de buisjes

De sproeier is 60 en hij trekt goed maar nog steeds tot 50 als ik ga liggen op me stuur gaat ie iets harder ik denk dat als ik de buisjes er weer uithaal de sproeir maat weer dik omhoog moet en niet zeker weet of de power weer terug komt

Zou dit allemaal echt aan die buisjes kunnen liggen?
Plaats reactie