derbi afstellen lukt niet

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Otto
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 22:25
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 2005

derbi afstellen lukt niet

Ongelezen bericht door Otto »

hallo allemaal,
ik ben bezig met het afstellen van mijn senda 2005 maar ik heb wat problemen
mijn setup is 17.5 mm dellorto sproeier 98 met de gasnaaldclip 1 omhoog en de luchtschroef op 1.5 open
leovince x fight en een dmp cilinder de brommer loopt redelijk de bougie is netjes koffiebruin alleen de brommer rookt veel wanneer hij stationair draait en als ik in de 6e versnelling rijd en vol gas doe vallen de toeren weg hij gaat ook maar 70 terwijl hij volledig ontgrensnt is
Gebruikersavatar
Danieborg22
Tuner
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 12:38
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80
Locatie: Giethoorn

Re: derbi afstellen lukt niet

Ongelezen bericht door Danieborg22 »

Lijkt me dat je sproeier te groot is, probeer eerst 90 maar eens. Mocht ie dan stotteren, moet je nog kleiner.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Otto
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 22:25
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 2005

Re: derbi afstellen lukt niet

Ongelezen bericht door Otto »

Hoi bedankt voor de reactie ik heb wat nieuwe sproeiers geprobeerd en ben nu bij 86 aangekomen de brommer maar ik merk weinig verschil de brommer stotterd als ik snel vol gas geef maar en gaat nog steeds niet harder dan 73 km/h zou ik nog een kleinere sproeier moeten gebruiken?
Otto
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 22:25
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 2005

Re: derbi afstellen lukt niet

Ongelezen bericht door Otto »

ik heb tot sproeier 78 geprobeerd maar het word er niet beter op juist iets slechter maar ondanks dat hij dan zo arm staat rookt de brommer nog steeds enorm zou het ook iets anders kunnen zijn de brommer rijd goed op halfgas maar wanneer ik hem vol open trek begint hij te stotteren en het lijkt wel of de sproeier daarop geen invloed heeft
DArbiKindje
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 20:43
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 2005

Re: derbi afstellen lukt niet

Ongelezen bericht door DArbiKindje »

Otto schreef:ik heb tot sproeier 78 geprobeerd maar het word er niet beter op juist iets slechter maar ondanks dat hij dan zo arm staat rookt de brommer nog steeds enorm zou het ook iets anders kunnen zijn de brommer rijd goed op halfgas maar wanneer ik hem vol open trek begint hij te stotteren en het lijkt wel of de sproeier daarop geen invloed heeft
Ik heb het zelfde probleem gehad, bij mij was het wel een veel te grote sproeier.
Plaats reactie