derbi

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
rick van garderen
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 11 mar 2020, 13:30
Vervoersmiddel: derbi

derbi

Ongelezen bericht door rick van garderen »

ik heb deze week mijn leovince v6 uitlaat ontgrenst maar nu komt hij best laat in zij powerband wat kan ik daar aan doen ?

gr Rick
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3654
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: derbi

Ongelezen bericht door 42 »

Wat is laat ?
Door te ontgrenzen zou hij juist makkelijker in zn band moeten komen lijkt me.

Heb je ook de carb opnieuw afgesteld ?
Mike L123
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 14 mar 2020, 12:18
Vervoersmiddel: Derbi drd evo

Re: derbi

Ongelezen bericht door Mike L123 »

Ik heb standaard sproeier 90 in mijn derbi en hij loopt ongeveer 50 maar hij loopt gewoon helemaal goed en verbruikt ook niet zo veel waar kan het aan liggen dat mijn sproeier zo groot is
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: derbi

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Mike L123 schreef:Ik heb standaard sproeier 90 in mijn derbi en hij loopt ongeveer 50 maar hij loopt gewoon helemaal goed en verbruikt ook niet zo veel waar kan het aan liggen dat mijn sproeier zo groot is
Hoeft inprincipe niets mis mee te zijn, ook is 90 niet eens zo vreselijk groot. Het zou misschien valse lucht kunnen zijn of dat hij bij je filter/filterbuis wat meer lucht trekt dan zou horen maar het kan prima zijn dat er niets mis mee is. Maar zou je dit vervolgens in het kleine vraagjes topic willen plaatsen of een nieuw topic aanmaken.
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: derbi

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

rick van garderen schreef:ik heb deze week mijn leovince v6 uitlaat ontgrenst maar nu komt hij best laat in zij powerband wat kan ik daar aan doen ?

gr Rick
Wat vind jij best laat? Want voor 2takt is het vrij normaal dat je flink wat toeren moet maken voordat hij echt vermogen af geeft, vooral als je 50cc rijd. Het zou een slechte afstelling of een te lange tandwielverhouding kunnen zijn.
Plaats reactie