Derbi senda race xtreme 2004

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Noob
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi senda race xtreme 2004

Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door Noob »

Yooo heb een vraag ik ben niet echt goed met schakelbrommers maar heb een derbi senda race xtreme 2004 zit een 70 cc cilinder op maar ik geb nog de standaard luchtfter en uitlaat ik denk ook standaard carbu
Maar wil graag vlot rijden rond de 90-100 maar nu moet ik snel schakelen en ik vind dat hij snel hoog in toeren gaat wat moet ik veranderen voor niet zo snel hoog in toeren te geraken en voor vlot te rijden????
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door 42 »

Hoe hard ga je nu en hoeveel toeren maak je ?
Je zou om minder toeren te maken en iets hogere snelheid te krijgen een groter voortandwiel kunnen nemen maar dan trek je wel wat minder hard op.
Noob
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi senda race xtreme 2004

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door Noob »

42 schreef:Hoe hard ga je nu en hoeveel toeren maak je ?
Je zou om minder toeren te maken en iets hogere snelheid te krijgen een groter voortandwiel kunnen nemen maar dan trek je wel wat minder hard op.
ik ga nu rond de 85-95 denk ik heb geen dashboard en toeren kan ik ook niet zien op dashboard maar ben van plan om andere luchfilter te plaatsen en mischien andere carbu en spoeiers is er nog iets ? Buiten het tandwiel
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door 42 »

Als je nu nog een 17,5 carb hebt zou een 21 beter zijn idd.
Maar krijg je nog meer vermogen en toeren mee, enige wat je kan doen om je toeren laag te houden is ander tandwiel of andere cilinder.
En je zal altijd behoorlijk toeren blijven maken als je 90-100 wilt, meeste brommers zijn gewoon hoogtoerig.
Noob
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi senda race xtreme 2004

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door Noob »

42 schreef:Als je nu nog een 17,5 carb hebt zou een 21 beter zijn idd.
Maar krijg je nog meer vermogen en toeren mee, enige wat je kan doen om je toeren laag te houden is ander tandwiel of andere cilinder.
En je zal altijd behoorlijk toeren blijven maken als je 90-100 wilt, meeste brommers zijn gewoon hoogtoerig.
ah cava heb net gezien dat ik tandwiel 11 heb dus misch die veranderen naat 13/53 ????
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door 42 »

goe plan, kan me voorstellen dat een 70cc met 11 vooraan best hoog in toeren komt ja, lol.
Noob
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi senda race xtreme 2004

Re: Derbi senda race xtreme 2004

Ongelezen bericht door Noob »

:lol: en welke luchtfilter zouwen jullie aanraden ik heb een luchtfilterslang maar weet niet goed of ik daar een andere filter op kan monteren ik heb nu eentje van pollini met zo een plastike kapje erover
Plaats reactie