Toon ongelezen berichten

Leovince demper

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.

Leovince demper

Ongelezen berichtdoor BE_STEF » vr 16 okt 2020, 15:00

Ik heb een leovince x fight maar zou een andere demper willen omdat die van mij kapot is iemand een idee welke eentje die bijna plug and play
BE_STEF
Beginnende Derbi fan

Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Re: Leovince demper

Ongelezen berichtdoor ManuDRD-Racing » vr 16 okt 2020, 20:53

Voor leovince geen.
Gewoon een nieuwe leovince demper kopen want andere demper zitten vast met boutjes
ManuDRD-Racing
Derbi fan

Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008

Ongelezen berichtdoor Brommert_01 » vr 16 okt 2020, 23:31

als ik jou was zou ik even kijken wat ''kapot'' is. waarschijnlijk is het wel te maken. de leo demper zit vast met veren en alle andere dempers met 3 boutjes. mocht hij beschadigd zijn zou ik even kijken of je hem kan spuiten oid. een demper los zal wel weer neerkomen op €75, misschien kan je op Marktplaats nog iets goedkoops op de kop tikken, kijk anders even bij de Meere, TK derbi parts, RK tweewielers of nicopater oid misschien hebben zij er nog eentje rondzwerven :thumbup:
Brommert_01
Derbi fan

Vervoersmiddel: Aprilia SX50 , Derbi DRD ProRace 4 & Derbi DRD racing Limited 2005

Ongelezen berichtdoor Brommert_01 » za 17 okt 2020, 00:23

je hebt veel geluk, ik zat net op marktplaats en kwam dit tegen voor je:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... f50331cdbd
deze jongen heeft een leo einddemper te koop op de foto, beetje beschadigd, maar als de jouwe kapot is zou ik geen €95 euro betalen voor een nieuwe, dan heb je al bijna een andere uitlaat te pakken.
Brommert_01
Derbi fan

Vervoersmiddel: Aprilia SX50 , Derbi DRD ProRace 4 & Derbi DRD racing Limited 2005

Keer terug naar Opvoeren en tuning