Leovince x fight

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Leovince x fight

Ongelezen bericht door BE_STEF »

Ik heb een begrensde leovince x fight gekocht voor men derbi xtreme 2018 euro 4.en als ik er mee rij stopt hij op 55 wat normaal is met een begrensde uitlaat. Maar op 55 hoor ik de toerenbegrenzer op en af gaan. Is dit erg of niet en nog een vraag moet ik een andere sproeier steken of mag ik gewoon de standaard sproeier houden.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Leovince x fight

Ongelezen bericht door 42 »

Denk dat het niet erg is, je zal dan net rond de 8000 toeren doen ofzo en dan springt ie erbij..denk ik..niet zo bekend met dat nieuwe spul.

Als je uitlaat of cilinder e.d. vervangt voor een ander moet je normaal gesproken altijd even opnieuw afstellen, of op zn minst bougie heel goed in de gaten houden.
Volgas in zn zes, motor uit en kijken naar de kleur.
Maar zou best kunnen dat de sandaard prima is aangezien je cdi em begrensd op 8k.
Maar beter safe than sorry..enzo.
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Leovince x fight

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Het kan inderdaad vrij normaal zijn dat die dan rond 55 automatisch begrenst word door de CDI.
Je kunt proberen wat af te stellen met de carburateur (hoofd sproeiers) of fijn afstelling.
Want momenteel is die waarschijnlijk aan het viertakten op volgas.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Re: Leovince x fight

Ongelezen bericht door BE_STEF »

Oké bedankt zalde bougie eens checken
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Re: Leovince x fight

Ongelezen bericht door BE_STEF »

heb mijn rijvewijs nog niet kunnen halen ivm de lockdown in belgie. als men vader er mee gereden heeft zie en hoor ik dat hij op 55 km/h stopt en pruttelt zeg maar. voor de duidelijkheid ik wil maar 55 km/h rijden.maar dat is niet fijn rijde zeg ik je.

ook nog dat als ik een bocht neem en wil terug gas geven gaat hij niet vooruit , dus effe de clutch indrukken en gas geven en dan gaat hij weer.maar dat is natuurlijk niet de manier van werken.

setup
begrensde 50cc
begrensde leovince x fight
mav volledig ori met begrensde x fight.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want nu trek hij best goed tov ori uitlaat
later post ik wel een filmje
Plaats reactie