sproeier keuze

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

sproeier keuze

Ongelezen bericht door BE_STEF »

ik heb een begrensde derbi met leovince x fight carb begrenst, luchtfilter begrenst, uitlaat begrenst, cdi begrenst .hij loopt 55 wat ik wou en dan begrenst de cdi/ecu hem, of dit goed is voor de ontstekking weet ik niet.maar moet ik een andere sproeier steken of niet. ik ben van plan denk ik om hem op nazicht te laten gaan en hem te laten afstellen.iemand een idee hoeveel dit gaat kkosten
alvast bedankt op voorhand
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: sproeier keuze

Ongelezen bericht door 42 »

Een ervaren brommerboer moet dat in een uurtje kunnen lijkt me, rond de 60 eu misschien ?
Je kan het ook makkelijk zelf doen, even op topsnelheid in zn zes rijden, de motor uitzetten en je bougie checken, als die koffiebruin of net iets donkerder is zit je goed.
Als de bougie lichter gekleurd is doe je er een grotere in van 6 maten en check je weer.
Als de bougie zwart is mag ie iets kleiner.
BE_STEF
Derbi fan
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 09 aug 2020, 08:07
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2018

Re: sproeier keuze

Ongelezen bericht door BE_STEF »

ik heb een onbegrensde cdi gekocht iemand een idee welke sproeier ik ongeveer moet hebben , rij met een derbi xtreme euro 4 met leovince x fight
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: sproeier keuze

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Is niet te zeggen. Ergens tussen 80 en 100
Plaats reactie