beta rr 50 track 80cc TP en 21mm carburateur dellorto

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
sem68
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 26 apr 2020, 22:53
Vervoersmiddel: Beta RR50 track Motard

beta rr 50 track 80cc TP en 21mm carburateur dellorto

Ongelezen bericht door sem68 »

Hallo,

Ik heb een beta rr 50 track 2019. Met als setup een 80cc TP zwart top, 21mm carburateur met sproeier 114 nu en een leovince x fight uitlaat en gewoon de standaard krukas. Mijn vraag nu is welke uitlaat raden jullie mij aan voor op mijn setup. Want mijn leovince x fight smoort mijn brommer volgens mij af, op top gaat hij maar 80-85km/h. En volgens mij met een andere uitlaat moet hij veel harder kunnen en langer kunnen door trekken. Het moet wel een uitlaat zijn die niet al te hoog toerig is max 11500 toeren en de powerband moet niet al te laat beginnen het liefst vanaf 7000-7500 toeren zodat mijn brommer lekker optrekt. En geen onderlangse uitlaat. Ik zat zelf te denken aan een SCR Corse Handmade Cross omdat ik had gehoord dat de powerband daar vanaf 7000 tot 11500 toeren gaat. En ze zeggen ook dat het een heel mooi geluid heeft. Graag jullie meningen welke uitlaat het beste is voor deze setup.

Mvg Sem van Langevelde
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: beta rr 50 track 80cc TP en 21mm carburateur dellorto

Ongelezen bericht door 42 »

Als je die powerband wilt idd een goede uitlaat, maar ook die zal em afknijpen, powerband is ongeveer hetzelfde als de X-Fight.

Yasuni Cross hm is misschien ook een optie als je veel harder wilt dan 85 en als die past op een Beta, powerband 7500-1300.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: beta rr 50 track 80cc TP en 21mm carburateur dellorto

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat er een veel betere optie is. Ik denk eerder dat je een afwezig moet maken. Wil ik gewoon harder en harder trekken, of enkel koppel. Koppel zal met ene andere uitlaat met deze cilinder niet meer worden, je heb al een gietijzeren 80. Het enige dat je naar mijn weten nog hebt is een sportievere uitlaat. Je koppel verdwijnt niet spontaan, want je hebt een grotere cilinder, enkel het doortrekken zal verbeteren
Plaats reactie