Nieuwe zuiger inrijden

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Sebasje
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 02 nov 2021, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Nieuwe zuiger inrijden

Ongelezen bericht door Sebasje »

Zuiger is goed warmgelopen en gesleten aan zeikanten. Koeling heb ik gefixt nu waren uiteindelijk de pakkingen en zwetende radiateur.
Sebasje
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 02 nov 2021, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Nieuwe zuiger inrijden

Ongelezen bericht door Sebasje »

Hoi koeling is gefixt, waren de pakkingen. slangen beetje uitgedroogd maar niet lek toch iets nieuwere voor gehaald en had een zwetende radiateur dus daarvoor ook een nieuwe.

Nu met die warmlopers wel mn krukas vernaggeld zit zijwaarts speling op maar niet op en neer. De een zegt niet doen de ander zegt kan er mee door. Nu las ik al op forum dat je beter niet met dealers kan beginnen ivm de hoge arbeidskosten en beetje beunhazen. Herken dat wel van hier in de buurt. Ze zeiden dat je gewoon iemand van het forum kan vragen en zag inderdaad al dat er wat mensen "in de buurt" zaten.

Kan het door met die speling? (liefst natuurlijk 0 speling dat begrijp ik) en is er iemand in de buurt van Brouwershaven Zeeland die blokrevisie kan
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Nieuwe zuiger inrijden

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Bij elk ander had ik gezegd: ja.
Maar bij jou een zekere : NEEEEE.

ik heb het vermoeden dat de naaldjes van de naaldlager flink op hun donder hebben gehad door dat vastlopen telkens, net als je koppeling. Dat is oprecht niet goed.

Verder zou ik normaal ook zeggen dat je een blok revisie wel zelf kan, maar dat zou ik achterwegen laten als je niet heel handig bent/technisch inzicht hebt.
Plaats reactie