Schakelen Na revisie

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Schakelen Na revisie

Ongelezen bericht door moltygo »

Halle forumleden,

Ik heb mijn blok een revisie gegeven brommer start wel alleen hij schakelt alleen naar versnelling 1 en 2 verder niet ik zou zelf niet weten wat het probleem kan zijn zou er iemand op dit forum iets weten wat het kan zien alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Schakelen Na revisie

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ik ben bang dat je een tandwiel verkeerd hebt terug gezet. Schakelt hij ook niet als je hem heen en weer rolt tijdens het schakelen?
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Re: Schakelen Na revisie

Ongelezen bericht door moltygo »

De versnellings bak is sowieso goed denk ik die kon ik gewoon soepel heen en weer draaien nee hij schakelt naar 1 en 2 na de twee lijkt het af er niks meer komt zo voelt het
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Schakelen Na revisie

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Het kan soepel ronddraaien, maar als er op het gegeven moment een speciale combinatie is van tandwielen die niet goed in elkaar halen heb je en probleem. Ik heb ooit een tandwiel in de vlugheid terug gezet, maaret de verkeerde kant naar buiten. Toen kon hij na de(is al een tijdje geleden hoor)3e versnelling niet meer schakelen.

Maar anders moet je je koppelingsdeksel er even afhalen. En kijken of je sckakelpook goed ingrijpt.
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Re: Schakelen Na revisie

Ongelezen bericht door moltygo »

Dank voor de reacties heb het opgelost die schakelass greep niet goed op die ster dinges of hoe dat heet na beetje ronddraaien deed die het ik een keer
Plaats reactie