Stillere uitlaat voor mhr80

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
MitchM
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 dec 2021, 11:38
Vervoersmiddel: Drd Racing 85 09" Senda SM 09'' VERKOCHT

Stillere uitlaat voor mhr80

Ongelezen bericht door MitchM »

Hoi,
Ik heb even geleden een nieuwe brommer gekocht , en er zit nu een mhr team 80 onder. Nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn uitlaat ongelofelijk knijpt. Dus ben ik opzoek naar een nieuwe , ik heb ook al vele topics hier doorgekeken. Maar kon het antwoord niet echt vinden. Zelf woon ik in een redelijk stedelijk gebied. Dus ik kan er helaas niet een ongelofelijk luide pijp onder hangen , maar wel graag iets meer vermogen dan dat ik nu heb.

Huidige setup;
Derbi nt blok
Malossi mhr80
Voca krukas
Polini 28mm
Artek ontsteking
Stage 6 50-80cc streetrace , die de brommer dus ongelofelijk knijpt

De huidige pijp is ook helemaal niet geschikt hiervoor eigenlijk. T is een leuk pijpje voor een simpele 70 bijvoorbeeld. Zelf zag ik vaak de mhr supermoto uitlaat voorbij komen , maar ik kon nergens iets over geluid vinden. Hoop dat jullie me kunnen helpen of evt andere suggesties hebben!
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Stillere uitlaat voor mhr80

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ik heb zelf ook de mhr team80 supermoto. Over geluid kan ik je niks vertellen, want hij staat helaas nog steeds stil. Vgm is het wel een van de meer beschaafder, ik dacht dat hij ook voor circuit goed was gekeurd(daar zit DB norm aan als ik mij niet vergis) maar desondanks heb je met een snelle uitlaat altijd wel geluid, het moet namelijk vrij door kunnen stromen voor vermogen.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stillere uitlaat voor mhr80

Ongelezen bericht door 42 »

Mooi geluid vind ik, niet superscherp iig, redelijk diep.
https://www.youtube.com/watch?v=y-vL2JNXsAs
MitchM
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 dec 2021, 11:38
Vervoersmiddel: Drd Racing 85 09" Senda SM 09'' VERKOCHT

Re: Stillere uitlaat voor mhr80

Ongelezen bericht door MitchM »

Dankjullie wel voor de reacties . Dan heb ik inderdaad een mooi idee nu. Ik ga de uitlaat dan bestellen , en met een beetje geluk zit mijn brommer binnenkort ook weer in elkaar. Alsnog bedankt!
Plaats reactie