carburateur probleem derbi

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
semmoerajninja
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 jan 2022, 21:56
Vervoersmiddel: derbi sm xtreme

carburateur probleem derbi

Ongelezen bericht door semmoerajninja »

hallo, ik heb een Derbi SM xtreme uit 2013 en heb er een airsal 70cc sport opzitten. ik heb hiervoor een sunworld 21mm PWK vlakschuif gekocht met een malossi recht spruitstuk. alleen komt mijn carburateur tegen mijn carter aan waardoor de carburateur schuin hangt. daardoor loopt hij over. heeft een van jullie nog iets hoe ik dit kan oplossen. ik heb ook een stage 6 double layer luchtfilter. die is erg aan de grote kant waardoor ik geen plek kan vinden waar de luchtfilter kan zonder dat er iets in de weg zit. als iemand tips heeft dan hoor ik het wel. alvast bedankt.
Yourionc
Banden plakker
Berichten: 15
Lid geworden op: do 13 mei 2021, 16:37
Vervoersmiddel: Aprilia sx50

Re: carburateur probleem derbi

Ongelezen bericht door Yourionc »

Ik had zelf ook geen plaats voor mijn malossi luchtfilter. Ik heb dit opgelost door gewoon een slang tussen mn carb en luchtfilter te maken
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: carburateur probleem derbi

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ja, een draaibaar spruitstuk. Dat is bij Derbi een must rond de 21mm. Je kan dan met een draaibaar spruitstuk iets onder een hoek zetten zodat die rechter hangt.
semmoerajninja
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 jan 2022, 21:56
Vervoersmiddel: derbi sm xtreme

Re: carburateur probleem derbi

Ongelezen bericht door semmoerajninja »

Heb je dat met een originele slang gedaan voor het luchtfilter. En wat voor draaibaar spruitstuk is een aanrader.
Plaats reactie