Athena 80cc uitlaat (rechtsom)

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Derbi.drdpro.project
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 16:32
Vervoersmiddel: Senda sm 50 af (pro)

Athena 80cc uitlaat (rechtsom)

Ongelezen bericht door Derbi.drdpro.project »

Hallo,

Voor mijn nieuwe drd pro project (78cc italkit) ben ik opzoek gegaan naar een bovenlangs rechtsom uitlaat.
Hier zijn de volgende uitgekomen:
-voca cross 80/90cc
-athena 80cc
Helaas word de voca uitlaat al een tijd niet meer geproduceerd dus blijft de athena over.
Mijn vraag bij deze is dus of de athena 80cc uitlaat goed zal presteren met mijn cilinder (78cc italkit)?
De uitlaat:
https://schakelparts.nl/en/athena/155-e ... senda.html

Mvg,
Drd.project.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Athena 80cc uitlaat (rechtsom)

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Nou ja, met rechtse pijp heb ik niet zo veel ervaring, maar Athena is een goed merk. Daarnaast is het ook een 80 pijp, de restrictie zal daar niet inzitten. Ik zou het denk ik wel gewoon doen. Je zou eventueel op marktplaats kunne kijken bij Derbi parts Enschede, tkderbiparts oid. Handelsonderneming de meere had een tijdje terug een hele partij, waaronder een voca rechtsom 80
Derbi.drdpro.project
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 16:32
Vervoersmiddel: Senda sm 50 af (pro)

Re: Athena 80cc uitlaat (rechtsom)

Ongelezen bericht door Derbi.drdpro.project »

Brommert_01 schreef: wo 09 feb 2022, 22:24 Nou ja, met rechtse pijp heb ik niet zo veel ervaring, maar Athena is een goed merk. Daarnaast is het ook een 80 pijp, de restrictie zal daar niet inzitten. Ik zou het denk ik wel gewoon doen. Je zou eventueel op marktplaats kunne kijken bij Derbi parts Enschede, tkderbiparts oid. Handelsonderneming de meere had een tijdje terug een hele partij, waaronder een voca rechtsom 80
Bedankt voor de reactie!
Zal even kijken.
Plaats reactie