Stage 6 50cc Streetrace afstelling

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Sebasje
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 02 nov 2021, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi

Stage 6 50cc Streetrace afstelling

Ongelezen bericht door Sebasje »

Hallo beste,

Sinds kort een stage 6 streetrace 50cc gietijzer. Hier vind je sowieso niet veel van online dus wel leuk nieuw topic dit.
Nu heb ik 17,5 carb
Std luchtfilter
13-53
Leovince x fight

Met een vorige cil mvt 50 ging ik 88 teller 85 gps En spr 102
Met deze cil ga ik nu maar 80 max en hij trekt erg langzaam ernaar toe vanaf 60kmu

Zit nu op spr 100 maar zou nie perse veel lager willen.
Hoe los ik dit op want stage 6 beweert 8pk te draaien met deze cilinder.

Zit ook na te denken aan msch andere uitlaten? Yasuni r2 mooie onderlangs maar lees dat dit eig niet hard gaat. Of bovenlangs een gianelli of Hm. Wat is aan te raden? Maar sowieso met deze xfight zou hij harder moeten kunnen toch vanaf zn 6 en 60kmu trekt ie niet meer echt hard naar een tegenvallende top van 81kmu teller
MaxLimited07
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 10:01
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing limited edition 2007

Re: Stage 6 50cc Streetrace afstelling

Ongelezen bericht door MaxLimited07 »

het kan aan mij liggen maar ik vind sproeier 100 voor een 50cc best wel aan de grote kant
Sebasje
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 02 nov 2021, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Stage 6 50cc Streetrace afstelling

Ongelezen bericht door Sebasje »

Hoi, op mn vorige derbi reed ik 98 geloof ik op 50 airsal of 96 is al weer tijdje terug. Ik kom van 102 af met 50mvt maar die kop was later krom en stuk minder compressie.
Heb nog 98 liggen anders moek nog lager bij maten halen.
Maar 98 steken dan? Bougie was wel beetje lichte kant dacht ik. Maar zou t aan die spr 100 liggen dan dat hij na de 60 wat moeilijker trekt?
Plaats reactie