Am6 blok met verrotte pushrod voor koppeling

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
MnMastenbroek
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 jul 2022, 16:16
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Am6 blok met verrotte pushrod voor koppeling

Ongelezen bericht door MnMastenbroek »

Hey beste allemaal, heb niet al te lang geleden een schakelbrommer met een am6 blok erin gekocht, deze was door de vorige eigenaar opgevoerd naar 80cc, nieuwe polini koppeling door mij er later nog op gezet, nou viel me bij het vervangen van de koppeling op dat de pushrod die daadwerkelijk je koppeling losdrukt aan één gelast was, terwijl deze voor zover ik wist uit 3 losse stukken hoort te bestaan,
Omdat hij aan één gelast was kon tijdens het rijden door het meedraaien van de pushrod op de koppeling de onderkant van mijn koppelingsarm weggevroten worden en sindsdien koppelt er helemaal niets meer en krijg ik de pushrod niet meer uit mijn blok.

Lang verhaal uit de weg, was benieuwd of iemand mij tips kon geven om deze pushrod uit het blok te krijgen zonder al teveel te beschadigen, gok dat er nu een lipje metaal het functioneren verhinderd

Hoop dat jullie er meer verstand van hebben dan ik en bij voorbaat dank natuurlijk
Plaats reactie