Beste leden,
Op het moment ben ik bezig met het langzaam opbouwen van mijn GPR (2001) met OT blok.
Nu was ik benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze aluminium Airsal cilinder met 2 zuigerringen. Weet dat Airsal bij sommige niet de favoriet zijn of juist wel, ben vooral benieuwd naar prestaties en setup die gebruikt was.
Hier een 2 links waar ze verkocht worden.
https://www.ezrider.nl/product/cilinder ... -6cc-50mm/
https://www.bromfietsshop.nl/airsal-rac ... -2006.html
Ben ook wel benieuwd of iemand mij kan vertellen of dit het waard is t.o.v. de Airsal 72,4cc 'racing' met 2 zuigerveren. Kon verder ook geen verschil uithalen over de timingen etc omdat niemand zijn specefieke airsal aanduidt op de fora.
https://airsal.com/CATAIRSAL2019-50CC.pdf
In dit bestandje op bij nummer 4 staan de cilinders (EURO 2) van 50-78,5cc ook allemaal onder dezelfde kolom. Duidt dit dan op zelfde timingen maar een grotere boring (snap wel dat er verschil in zit tussen gebruikte zuigers)?
Groet Dylan
Áirsal '77cc' vraagje
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: Áirsal '77cc' vraagje
Het hangt er vanaf hoever je gaat. Als je simpel een nieuwe 70cc wilt zou ik voor de goedkoopste gaan. Het verschil in timing ga je niet merken of nodig hebben voor sportief straatgebruik
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 22
- Lid geworden op: di 04 mei 2021, 23:10
- Vervoersmiddel: Derbi GPR-R50 Custom caferacer
Re: Áirsal '77cc' vraagje
Ja vroeg me vooral af wat nou de echte verschillen waren behalve cc's