soort filter op 24mm carb

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Rocky1929
Schakelrijder
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 18:31
Vervoersmiddel: Aprilia SX 50 LTD 2016

soort filter op 24mm carb

Ongelezen bericht door Rocky1929 »

Hallo forumleden,
Momenteel heb ik op mijn polini pwk 24mm een goedkope powerfilter zitten omdat de standaard luchtfilter niet op de carburateur past.
Probleem is een beetje dat het echt een gigantisch hard geluid maakt wat dus veel aandacht van de politie zal trekken.
Ik vroeg mij af of er toevallig mensen zijn die wel zo'n grote carb op de standaard luchtfilter hebben gekregen en hoe.
En dan nog de vraag van is het uberhaupt te doen of zal ik gewoon lekker met m'n powerfiltertje blijven rondrijden?
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: soort filter op 24mm carb

Ongelezen bericht door 42 »

Ik heb voor mn 21 polini cp een verloopstuk, misschien is die er voor de 24 pwk ook.
Knijpt em wel wat af vind ik.
Ook was er pas iemand hier die het powerfilter in de bak van t ori luchtfilter wilde doen, scheelt herrie maar dan zit je nog steeds met de aansluiting op de carb.
Rocky1929
Schakelrijder
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 18:31
Vervoersmiddel: Aprilia SX 50 LTD 2016

Re: soort filter op 24mm carb

Ongelezen bericht door Rocky1929 »

hoeveel mm is de aansluiting van de cp voor het luchtfilter, die op mijn pwk is namelijk 49mm dacht ik

Edit: ik heb het net ff opgezocht en de filterkant van de cp is 46mm en die van mijn pwk is 49, dus ik weet niet in hoeverre die adapter voor de cp op mijn carb zou passen
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: soort filter op 24mm carb

Ongelezen bericht door 42 »

Er zijn er in meerdere maten, even Jos Dijkman of collega's vragen.
Plaats reactie