Uitlaat kiezen

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Yor61
Beginnende Derbi fan
Berichten: 46
Lid geworden op: do 04 aug 2022, 09:05
Vervoersmiddel: Aprilia rs4 50cc

Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door Yor61 »

Hallo allemaal ik heb een aprilia rs4 met een 75cc mvt cilinder set. Nu ben ik in twijfel tussen 2 verschillende uitlaten. Ik heb een derbi blok met type EBE050. Ik twijfel tussen de
Uitlaat Voca Racing 70/80CC Carbon Derbi Onderlangs en de Uitlaat Stage6 streetrace onderlangs Derbi Senda / Minarelli AM6 zwart (50-80cc) wat is jullie advies?​
Justin7
Derbi fan
Berichten: 56
Lid geworden op: di 18 jul 2023, 23:10
Vervoersmiddel: Beta rr 50 motard sport

Re: Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door Justin7 »

persoonlijk vind ik de voca uitlaat er beter uitzien en ook beter klinken.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3655
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door 42 »

Ook voca.
Cas.c
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 jan 2023, 11:30
Vervoersmiddel: Derbi senda sm

Re: Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door Cas.c »

Hé ik heb een Derbi senda daar wil ik een 70 cc op doen en een leovince x-fight maar op de website staad dat leovince goed is voor 50cc tot laagtoerige 70cc maar werkt hij nogsteeds goed als je een hoogtoerige 70cc er op zet of heeft iemand deze setup en kan hij zeggen wat het resultaat is alvast bedankt
Skakelbr
Tuner
Berichten: 422
Lid geworden op: vr 23 sep 2022, 20:55
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt
Speedfight 2 70cc mhr lc
Honda civic 1998

Re: Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Heb toevallig precies die setup, 72cc airsal met leovince x-fight. De reden daarvoor is dat ik eigenlijk elke dag te minste 3 politie auto's tegenkom en soms in 1 maand 3x op de roller sta (lang leve de begrenzers). Mijn leovince met 72cc is stiller dan de meeste sport uitlaten op 50cc en heeft altijd kracht, vindt het zelf heerlijk rijden aangezien je ook echt comfortabel rustig kan rijden en zo goed als geen dip heeft voor de powerband. Koppel heeft ie meer dan genoeg en wheelies zijn zeker mogelijk. Trekt ook aardig snel op.
Wel haal er lang niet alle kracht uit, qua toeren komt hij echt niet hoger dan 11/12k toeren (daarmee is je top ook niet heel hoog). Je kan het meer als een touring uitlaat zien. Als je echt alle alleen maar wil jagen zou ik toch een voca oid nemen. Ben er zelf erg tevreden mee, dus zeker een aanrader
Cas.c
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 jan 2023, 11:30
Vervoersmiddel: Derbi senda sm

Re: Uitlaat kiezen

Ongelezen bericht door Cas.c »

Oke ik ga er overna denken supper bedankt voor je reactie
Plaats reactie