net een stage6 50cc erop gezet omdat de vorige dr 50cc super slecht race geport was en hij liep altijd verkeerd ookal was de afstelling perfect de stage6 50cc loopt goed lekkere powerband maar de bougie is grijs/wit na 3 uur rijden ongeveer maar stottert wel voor de powerband elke keer een sproeier lager doet hij het beter nu met sproeier 98 doet hij het best heel goed nog beetje rijk maar de bougie is wit/grijs electrode / bovenkant en de zijkanten van de bougie de schroefdraad die is nat en zwart hoe kan dit zou iemand een idee hebben?
setup 50/70 voca 19mm dellorto phgb stage6 50cc sport mkii sproeier 98 luchtschroef 1.5 standaard luchtfilter br8es en br9es geprobeerd
afstelling bougie raar????
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: een derbi senda xtreme 2006
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Re: afstelling bougie raar????
Pakt hij valse lucht wellicht?
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Even hoor want het begint me te duizelen ondertussen : dit is nog steeds dezelfde brommer toch ? niet de gpr die je wilt kopen ?
Met in feite nog steeds hetzelfde probleem ook al zit er van alles nieuw op nu ?
Dan zou ik toch eens naar de ontsteking gaan kijken of de krukaskeerringen.
Met in feite nog steeds hetzelfde probleem ook al zit er van alles nieuw op nu ?
Dan zou ik toch eens naar de ontsteking gaan kijken of de krukaskeerringen.
-
- Derbi fan
ah ja sorry voor de verwarring ik zou het even samenstellen
de dr50cc cilinder ging veel te hard en was race geport dus toen dacht ik laat ik voor de gpr gaan en hem wat minden snel laten gaan als ik dan een nieuwe brommer koop nou dat vond mijn vader uitendelijk een heel slecht idee en dat is niet gebeurd
nu heb ik een stage6 50cc die ongeveer 80 loopt inplaats van 120 en hij loopt prima alleen beetje gestotter voor de powerband
toen heb ik een beetje met de afstelling gespeeld eerst 108 geprobeerd voor rijk te laten lopen iemand hier had 115 gezegd als reccomendatie die had ik niet dus probeerde het met 108 blobberde stotterde en viel uit was echt rampzalig toen naar 102 gegaan die trok ook niet door en nu zit ik op sproeier 98 in de 19mm dellorto hij rijdt best prima nog niet helemaal goed afgesteld maar hij is redelijk oke dus toen dacht ik ik kijk wel even naar de bougie om te zien welke kant ik op moet en hij was wit/grijs aan de bovenkant volledig dat is best raar ook in verband met dat hij beter loopt als ik de sproeier lager vervang
de dr50cc cilinder ging veel te hard en was race geport dus toen dacht ik laat ik voor de gpr gaan en hem wat minden snel laten gaan als ik dan een nieuwe brommer koop nou dat vond mijn vader uitendelijk een heel slecht idee en dat is niet gebeurd
nu heb ik een stage6 50cc die ongeveer 80 loopt inplaats van 120 en hij loopt prima alleen beetje gestotter voor de powerband
toen heb ik een beetje met de afstelling gespeeld eerst 108 geprobeerd voor rijk te laten lopen iemand hier had 115 gezegd als reccomendatie die had ik niet dus probeerde het met 108 blobberde stotterde en viel uit was echt rampzalig toen naar 102 gegaan die trok ook niet door en nu zit ik op sproeier 98 in de 19mm dellorto hij rijdt best prima nog niet helemaal goed afgesteld maar hij is redelijk oke dus toen dacht ik ik kijk wel even naar de bougie om te zien welke kant ik op moet en hij was wit/grijs aan de bovenkant volledig dat is best raar ook in verband met dat hij beter loopt als ik de sproeier lager vervang
-
- Derbi fan
het cylinder is redelijk ingereden trouwens en ik heb voor de bougie 3 uur gereden om te testen ook heb ik hem altijd even warm laten lopen een paar minuten voor het rijden er zit het standaard luchtfilter op