Pagina 1 van 1
Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 21:20
door criminalmindz
Beste leden,
Welke uitlaat gaat het best lopen op een MHR80 i.c.m. een 21mm carburateur,race krukas, polini koppeling, standaard ontsteking en standaard tandwielen.
Het gaat om deze uitlaten:
SCR Corse Racing Line
Yasuni R3:
Bij voorbaat dank!

Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 21:32
door Daan22
alstu

Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 21:55
door sii3m3nVdB
geen van beide , te hoogtoerig
scr corse hm50/70 beter denk ik
of een yasuni cros hm
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 22:56
door LarsG
Volgens Jasper liep de SCR hm 50/70 zeer goed op zijn MHR.
De uitlaten die jij noemt passen beter op de TEAM.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 22:57
door Daan22
de racing line 70 kan je vergelijken met de mhr supermoto en volgens velen was DAT de uitlaat voor mhr80 dus zou ik de racingline nemen van Daan
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 23:03
door LarsG
RaceVoenk schreef:de racing line 70 kan je vergelijken met de mhr supermoto en volgens velen was DAT de uitlaat voor mhr80 dus zou ik de racingline nemen van Daan
Als ik me het goed herinner, vertelde jasper dat de SCR HM net wat langer doortrok in de powerband.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 23:07
door Jasper
Racing line en supermoto zijn niet met elkaar te vergelijken

.
Racing line is meer een 70cc uitlaat en supermoto uitlaat is voor de malossi mhr team 5t ontworpen.
Ik heb ervaring met een racing line onderlangs op een mhr 80, en een supermoto uitlaat op een mhr 80.
De supermoto vond ik zelf fijner rijden op die cilinder, meer kracht onderin en reageerd lekker fel op het gas als je in wat hogere toeren rijdt.
Ook heb ik een scr corse hm 50/70 op de cilinder gehad.
Deze uitlaat trekt de cilinder langer door maar minder krachtig als de supermoto doet. De top met de hm lag ongeveer 5 km per uur hoger als met de supermoto.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 23:17
door Daan22
daan zei dat tegen me

Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: di 10 jan 2012, 23:21
door Jasper
Waarom kan je een 70cc uitlaat met een 80cc uitlaat vergelijken?
Ze lopen allebij wel goed, maar een racing line is een tikje te hoogtoerig voor de cilinder.
Op een airsal 80cc doet de racing line het uitstekend.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: wo 11 jan 2012, 11:11
door criminalmindz
Oké dus jullie zeggen eigenlijk pak de HM70, want de Supermoto is er niet voor mijn model Derbi.
En de MHR80 is dus echt dé cilinder voor op straat, slijtvast? Mooie trek & topsnelheid?
Of raden jullie mij een andere cilinder aan?
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: wo 11 jan 2012, 11:12
door Daan
DIe MHR 80 is wel ideaal. Met een HM 50/70 uitlaat houd hij wel wat in door het kleinere expansie.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: wo 11 jan 2012, 11:14
door criminalmindz
Daan schreef:DIe MHR 80 is wel ideaal. Met een HM 50/70 uitlaat houd hij wel wat in door het kleinere expansie.
Hmmm en de Yasuni R3 dan? Die kan ik nét ff iets goedkoper krijgen dan de SCR Racing line van jou Daan.
Re: Yasuni R3 of SCR Corse Racing Line
Geplaatst: za 14 jan 2012, 13:56
door mrbanana1
Hoe zit het dan met een getunede 80 mhr?
Ik heb me laten vertellen dat een racingline en r3 het hier ook prima op doet!
Met racingline meer trekkracht en r3 meer top?