airsal 50 inrijden
Geplaatst: ma 13 feb 2012, 21:59
Hallo,
Ik heb sinds een week een airsal 50 onder me derbi liggen met een conti en voor de rest standaard. Als het goed is dit voor zo ver bij mij bekend een aluminium cillinder? Hoe kan ik dit het beste inrijden? Toen ik wat info bij de brommerboer vroeg had hij het over dik 500km maar ik dacht dat alluminium altijd kwestie van warmdraaien en blazen was?
Tot nu toe staat er 50km op die zeer rustig (6-7000 toeren) gereden zijn.
Graag wat info.
gr
Ik heb sinds een week een airsal 50 onder me derbi liggen met een conti en voor de rest standaard. Als het goed is dit voor zo ver bij mij bekend een aluminium cillinder? Hoe kan ik dit het beste inrijden? Toen ik wat info bij de brommerboer vroeg had hij het over dik 500km maar ik dacht dat alluminium altijd kwestie van warmdraaien en blazen was?
Tot nu toe staat er 50km op die zeer rustig (6-7000 toeren) gereden zijn.
Graag wat info.
gr