Airsal 70cc NT blok, krukas vervangen?
Geplaatst: wo 14 mar 2012, 11:30
Hallo,
Mijn setup:
-D50B0
-Origineel 50cc
-Gianelli Conti
-13-53
-Origineel luchtfilter
-Origineel membraan
Ik ben het rijden van standaard cilinder zat.
Ik wou graag een DR70, maar Rikkert heeft mij verteld dat dit er niet is voor NT blok.
Hij heeft mij een alternatief van DMP gegeven, die kost 130,-
Na een beetje zoeken ben ik op Airsal 70cc gekomen, die kost me 140,-
En dit is ook nog eens een aluminium cilinder, die DMP is gietijzer.
Is een Gianelli Conti compatibel met een Airsal 70 ?
Dit lijkt me wel een leuk cilindertje, alleen veel mensen vervangen de krukas icm. deze cilinder.
Is het echt nodig om de krukas te vervangen, ik meng met Castrol TTS + dopje bij de tank.
En ik rijd hem altijd netjes warm.
Heeft iemand ervaring of tips voor mij?
Mijn setup:
-D50B0
-Origineel 50cc
-Gianelli Conti
-13-53
-Origineel luchtfilter
-Origineel membraan
Ik ben het rijden van standaard cilinder zat.
Ik wou graag een DR70, maar Rikkert heeft mij verteld dat dit er niet is voor NT blok.
Hij heeft mij een alternatief van DMP gegeven, die kost 130,-
Na een beetje zoeken ben ik op Airsal 70cc gekomen, die kost me 140,-
En dit is ook nog eens een aluminium cilinder, die DMP is gietijzer.
Is een Gianelli Conti compatibel met een Airsal 70 ?
Dit lijkt me wel een leuk cilindertje, alleen veel mensen vervangen de krukas icm. deze cilinder.
Is het echt nodig om de krukas te vervangen, ik meng met Castrol TTS + dopje bij de tank.
En ik rijd hem altijd netjes warm.
Heeft iemand ervaring of tips voor mij?