probleem met metrakit thrower
- Jacco Vr
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme
MK Pro Race 2
Mk Pro race uitlaat
Pvl ontsteking
26mm dellortho met twin air - Locatie: opheusden
Re: probleem met metrakit thrower
stralen vind ik zelf lelijk, schuur hem mooi en dan met slijptolletje mooi blank slijpen en dan spuiten en beschermende lak tegen roesten en gaatjes enzo
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo Ltd
hoe kan je hem dan nog laten roesten? Het laten roesten van je uitlaat is gewoon laks. Er zijn zooveel manieren om hem tegen roest te beschermen.
Als je demper goed vast zit met een demperklem en je uitlaat bij de uitlaat bout dan zou er niets mogen losgaan? Als hij tussen de stukken lekt, kun je er hittebestendig rubber overheen schuiven en deze vastmaken met slangklemmen.
Als je demper goed vast zit met een demperklem en je uitlaat bij de uitlaat bout dan zou er niets mogen losgaan? Als hij tussen de stukken lekt, kun je er hittebestendig rubber overheen schuiven en deze vastmaken met slangklemmen.
- BasvO
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=6119
- Contacteer:
Metrakit Thrower is zoiezo een van de snelstroestende uitlaten, dat is bekent. Ik zou gewoon een nieuwe kopen en die gewoon goed onderhouden 

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
Ik had het zelfde probleem met mijn tailpipe en de hobbels
Wat je het beste kan doen is een andere pijp kopen of dezelfde, MK thrower is de meest snel roestende uitlaat op de markt voor senda's.
die van mij begint bij het begin stuk ookal bruine roestbultjes op te bouwen, ik smeer hem soms in met olie (geen idee of dit zin heeft).

Wat je het beste kan doen is een andere pijp kopen of dezelfde, MK thrower is de meest snel roestende uitlaat op de markt voor senda's.
die van mij begint bij het begin stuk ookal bruine roestbultjes op te bouwen, ik smeer hem soms in met olie (geen idee of dit zin heeft).
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Je bent mijn held Jelle
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
inderdaad ik hoop hem morgen te aanschouwen
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
Je bent mijn held Jelle
Je bent mijn held Jelle