ik heb heel leuk een 21mm carb dat wist ik al lang maar wat ik nog niet wist is dat er een standaard spruitstuk op zat en dus niet het maximale pk's zal behalen. ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen maar om uit te boren kan heel simpel zeggen ze. maar hoe simpel gaat dat en kan ik dat gewoon even bij de brommerboer laten doen? en dezelfde sproeier houden?
nog een vraag
ik rij met 70cc airsal
21mm dellorto
standaard luchtfilter
scr corse racingline 70
sproeier 88
15-53 topsnelheid ergens ruim boven de 100.
cilinder draait met deze uitlaat tot 14.500 rpm
en begint bij 9500 rpm ongeveer elke brommer is anders.
wat mijn vraag is helpt het erg veel als ik er een powerfilter op zet en welk soort filter. schuim ofzo?
hoe spruitstuk uitboren en powerfilter?
-
- Schakelrijder
- Berichten: 167
- Lid geworden op: di 06 dec 2011, 22:14
- Vervoersmiddel: Gilera SDR- MHR 80cc 28mm Mikuni MVT ontsteking
- Locatie: Opheusden
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 49
- Lid geworden op: wo 11 jan 2012, 22:31
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo Ltd
Re: hoe spruitstuk uitboren en powerfilter?
21mm spruitstuk kost €15,-.. Je moet hem misschien ooit nog origineel maken hè .
Ik rijd behoorlijk vergelijkbaar ^^. Twin air powerfilter zal het inderdaad leuk doen op je setup!
Ik zou 14-53 rijden als ik jou was. Haal je ook de 100 mee en je trekt echt op. Vooral met het powerfilter zal dat leuk worden
Ik rijd behoorlijk vergelijkbaar ^^. Twin air powerfilter zal het inderdaad leuk doen op je setup!
Ik zou 14-53 rijden als ik jou was. Haal je ook de 100 mee en je trekt echt op. Vooral met het powerfilter zal dat leuk worden
- marvin65
- Pro tuner
- Berichten: 689
- Lid geworden op: vr 11 nov 2011, 17:36
- Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7346
- Locatie: Oss
Re: hoe spruitstuk uitboren en powerfilter?
zal wel wat nut hebben, maar dan zou ik wel een twin air halen en niet zo'n goedkoop ding.
Gas erop !