welke uitlaat
- martijn245
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2007
welke uitlaat
hoi,
ik ben Martijn 16 jaar oud, woon in de buurt van Zwolle. ik heb een Derbi Senda drd racing limited uit 2007 met de prop uit de uitlaat.. brommer bevalt zeer goed. alleen hij is nog helemaal standaard. dus gaat niet zo heel hard. ik wil graag een andere uitlaat omdat mij de standaard pijp iets te weinig power en snelheid geeft.
ik zou een van deze willen:
-metrakit sp (kan die op standaard cilinder)
-scr corse cross hm
-scr corse racingline 50 (moet je die machtig in de toeren jagen?? en kun je daar mee wel een beetje normaal rijden? kan deze wel op standaard cilinder of alleen op 50 snel?)
-yasuni cross hm ( kan die op standaard cilinder)
-yasuni r2
-technigas g-box ( kan deze ook op standaard cilinder en heeft die een beetje power?)
hebben deze uitlaten misschien wat meer kracht onder de powerband dan de giannelli conti?
groeten martijn.
ik ben Martijn 16 jaar oud, woon in de buurt van Zwolle. ik heb een Derbi Senda drd racing limited uit 2007 met de prop uit de uitlaat.. brommer bevalt zeer goed. alleen hij is nog helemaal standaard. dus gaat niet zo heel hard. ik wil graag een andere uitlaat omdat mij de standaard pijp iets te weinig power en snelheid geeft.
ik zou een van deze willen:
-metrakit sp (kan die op standaard cilinder)
-scr corse cross hm
-scr corse racingline 50 (moet je die machtig in de toeren jagen?? en kun je daar mee wel een beetje normaal rijden? kan deze wel op standaard cilinder of alleen op 50 snel?)
-yasuni cross hm ( kan die op standaard cilinder)
-yasuni r2
-technigas g-box ( kan deze ook op standaard cilinder en heeft die een beetje power?)
hebben deze uitlaten misschien wat meer kracht onder de powerband dan de giannelli conti?
groeten martijn.
- Roelofjan
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda drd sm
Re: welke uitlaat
Ik zou voor r2 gaan, vriend van me heeft die op std clinder, loopt echt super lekker, top van dikke 100 en trekt lekker hard, en is een mooi uitlaatje 

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing VERKOCHT
Derbi drd limited 08
Ktm sx250 verkocht
Suzuki rm125 verkocht
Bmw e30 325i m50 swap
Opel corsa b daily
Suzuki RM125 2000
Opel Corsa 1.2 16v
BMW E30 324d verkocht - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 431#p91431
zijn allemaal wel goede uitlaatjes
alleen technigas weet ik niks van.
ik heb zelf van deze yasuni cross hm, metrakit sp en scr corse hm op me brommer gehad vond ze allemaal wel lekker lopen.
snelste naar mijn idee was toch scr corse
alleen technigas weet ik niks van.
ik heb zelf van deze yasuni cross hm, metrakit sp en scr corse hm op me brommer gehad vond ze allemaal wel lekker lopen.
snelste naar mijn idee was toch scr corse

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi gpr50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11008
Gewoon meteen 80 cc kopen
Gr je collega
Gr je collega
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Hahahaha het gaat hier over een uitlaat, geen cilinder.willempessinkgpr50 schreef:Gewoon meteen 80 cc kopen
Gr je collega
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi gpr50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11008
Dat weet ik. Maar Martijn wil hard jagen dus dan maar 80 cctje erop of niet Martijn? 

- laurens--beekhuiszen
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing blauw 50cc (85)
haha nee roelofjan gewoon een conti hahaRoelofjan schreef:Ik zou voor r2 gaan, vriend van me heeft die op std clinder, loopt echt super lekker, top van dikke 100 en trekt lekker hard, en is een mooi uitlaatje
- martijn245
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2007