Hierbij bied ik mijn Derbi Senda SDR/X-treme te koop aan.
Prijs is bieden
!!!!Kort over de foto's!!!!
De kleuren van de kappen op de foto's vertekenen met de werkelijkheid!
Het oranje en rood op de close-up foto's is wél gelijk aan de werkelijke kleur!
Ik heb de brommer april 2011 gekocht met als doel deze geheel te demonteren om dan per onderdeel stuk voor stuk op te knappen. Al het werk aan deze brommer is zelf gedaan met goed gereedschap. De brommer is geproduceerd in 2002 en pas toegelaten in 2003. De brommer behaald een topsnelheid van 70 km/h, start en rijdt als nieuw.
Setup:
- 50cc (gietijzer), 1 cilinder, watergekoeld
- 17,5mm Dellorto carburateur
- Standaard luchtfilter
- Standaard ontsteking (Ducati)
- Doppler krukas (std. - niet de race)
- RVS uitlaat (niet geheel ontgrenst)
- Tandwielverhouding: 13-53
- Topsnelheid: 70 km/h
Kilometerstand:
Rijwielgedeelte 27.500
Motorblok, vóór revisie 9.500
Motorblok, na revisie 700
De brommer had achterstallig onderhoud en was overgespoten zonder demontage van onderdelen, bovendien was het oude blok in puin gelopen. Enige tijd later is er een motorblok van een Aprilia RS uit 2009 gekocht, gespoten en gereviseerd. Dit motorblok beschikt over een balansas, rijdt heerlijk. De brommer is geheel uit elkaar geweest, ieder onderdeel is nagekeken, gerepareerd of vernieuwd waar nodig en ten alle tijde voorzien van een nieuwe laag verf & primer, zink of enig ander roestpreventiemiddel. Het zadel is voorzien van een nieuw stuk stof en ziet er gelikt uit. De kappen zijn in hoogglans 2 component (verf en primer) gespoten in de Malossi Replica kleurstelling nadat ze door de straalkast zijn geweest. Naast de kappen zijn meerdere onderdelen zoals het stuur, de velgen, de voorvork, de achterveer en de standaard ook in 2C verf gespoten. De uitlaat komt van een nieuwer model Derbi af, de DRD. Deze uitlaten zijn van RVS dat totaal niet roest! De uitlaat is door de straalkast gehaald waardoor deze er bijzonder mooi uitziet, net zoals ieder ander onderdeel van deze brommer. Ook geeft de brommer de neutraalstand aan én beschikt hij over een elektrische start.
Nieuwe onderdelen:
- Zuiger (2 zuigerveren)
- Cilinder (gietijzer)
- Doppler krukas (std. - niet de race)
- Krukaslagers (SKF)
- Krukas keerringen
- Balansas naaldlager
- Bloklagers (SKF)
- Bougie (NGK)
- Tandwielen en ketting
- Achterlicht-kap (helder, de rode krijgt u mee)
- Achterlicht (rode bol, de witte krijgt u mee)
- Koplampbol
- Kilometerteller kabel
- Handvatten
- Claxon
- Ontsteking (Ducati)
- Accu (4Ah)
- Elektrische start knop
- Voorremblokken
- Oliepompdeksel
- Brandstoffilter
- Vele bouten, moeren, ringen, slangen en klemmen
2de hands onderdelen:
- Aprilia RS '09 motorblok (NT, met balansas)
- Derbi DRD RVS uitlaat
- Derbi DRD voorspatbord (origineel mee gespoten en bijgeleverd)
- Spanningsregelaar
- 17,5mm Dellorto carburateur
- Achter-knipperlichten
- Spiegels (Derbi DRD)
- Luchtfilterslang
Recent voorzien van:
- Nieuw motorblokolie
- Nieuw koelvloeistof
- Nieuw remvloeistof
Kortom, een hele mooie én goede brommer waar nog veel mee gereden kan worden!
Onderstaande foto's zijn bedoeld voor een betere kleurindicatie, op deze foto's moesten de laatste aanpassingen nog aan de brommer worden gedaan.
VERKOCHT! Derbi Senda SDR Malossi Replica
- tilothijs
- Tuner
- Berichten: 373
- Lid geworden op: ma 20 dec 2010, 18:24
- Vervoersmiddel: -
Suzuki SV 650 s ('02)
Derbi Senda SDR, d50b1
KTM GS 620 lc4
#sold
Aprilia RX, d50b0
Derbi DRD Pro, d50b0 - Gallery: Aprilia RX:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2159
Derbi Senda SDR:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2498
Derbi DRD Pro:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5351 - Locatie: Ilpendam
- Contacteer: