Hierbij bied ik mijn compleet opgeknapte Derbi aan.
Deze Derbi is door mij helemaal uit elkaar gehaald, en het volgende is daarbij gebeurd qua uiterlijk:
- Het frame, de stepjes en de standaard zijn hoogglans zwart gepoedercoat en kunnen er de komende jaren weer tegen aan.
- De kappen zijn opnieuw gespoten en professioneel bestickerd met nieuwe stickers.
- De remklauwen zijn rood gespoten.
- De achterbrug is gepolijst.
- Het hart van de remschijven zijn zwart gespoten.
- De kroonplaten en het stuur zijn zwart gespoten.
- De hendels en de kickstart zijn zwart gespoten.
De volgende onderdelen zijn vervangen:
- De voorvork, de vorige was maar heel ietsje krom, maar een rechte is toch beter.
- De achterveer, de andere was lek en veerde dus niet meer.
- De km teller kabel+ sensor.
- De koppelingskabel.
- De schakelpook.
- Het achterlicht.
- De complete achterrem.
- De handvaten.
- De accu is vervangen voor een nieuwe.
- De wiellagers zijn vervangen.
- Het kettingslijtrubber is vervangen.
- De vliegwieldeksel.
- De benzinetanksensor.
- Het tankkap slotje, de oude is kwijtgeraakt door de vorige eigenaar.
Verder is de hele kabelboom nagekeken en weer helemaal werkend gemaakt. Daar mankeert helemaal niks meer aan.
De brommer is ook opnieuw afgesteld, waardoor ie goed loopt en nergens inhoud of meer benzine gebruikt als nodig.
Ten slotte zijn de koppelingsplaten vervangen. Hierdoor schakelt de brommer weer als nieuw en kan hij er weer een aantal duizend kilometers tegen aan.
De snelheid van de brommer bedraagt +/- 80 km/h en hij trekt lekker op. De originele uitlaat zit er nog op waardoor de brommer niet zo'n herrie maakt en niet opvalt bij bijvoorbeeld de politie.
De brommer is te bezichtigen in Woudenberg, en uiteraard is een proefrit ook mogelijk.
Om een afspraak te maken kunt u mailen, bellen, sms'en en appen.
Ik zal altijd binnen een dag antwoorden, en vaak zelfs nog sneller. Ik zit wel op school, dus gelieve daar rekening mee te houden met bellen.
Wie weet tot ziens!

Prijs = Bieden!