Geachte Derbi-Geïntereseerden,
Ik bied hier mijn Derbi DRD Racing Limited '07/'08 aan, omdat ik begin aan mijn rijbewijs en dus mijn Derbi niet meer nodig heb.
De Derbi DRD Racing Limited '07/'08 versies worden uitgevoerd met:
- Extra dikke Marzocchi USD voorvork.
- Dubbele Waveschijven met gouden AJP remklauwen.
- Enkele Waveschijf met gouden AJP remklauw.
- Verchroomd Frame
- Dikke aluminium achterbrug
- Pro-Link vering systeem.
- Compleet RVS uitlaatsysteem.
Dit alles zorgt voor een uiterst comfortabele reis met een Derbi DRD.
(Ook te ruil tegen een Puch Maxi, met uiteraard betaling van de andere kant.)
De brommer is altijd netjes onderhouden en bij onderhoud zijn er de benodigde dingen veranderd.
De brommer heeft een totale makeover gehad in de winter.
Hij stond toen in de schuur en wilde mijn project ermee beginnen.
Km-stand van deze teller was toen 25.000 en heb toen het blok compleet gereviceerd met originele cilinder, krukasdelen en koppelingsdelen. Het olietankje + bijbehorende pomp heb ik hierbij ook gedemonteerd vanwege de grotere betrouwbaarheid van zelfmengen.
(Echte Km-stand van de brommer was toen 14.000, door kapotte teller is er namelijk een 2e hands teller opgegaan bij de makeover die toen op 25.000 stond)
Er zijn nog meerdere dingen vernieuwd waaronder:
- Wiellagers, balhoofdlagers en verschillende assen + kleinere lagers.
- Complete remmerij (Malossi revisie kitjes)
- Banden (Michelin Pilot sporty's)
- Ketting en tandwiel delen (Iris XR Gold)
- Complete bedrading, geen enkele breuk of storing! (toerenteller werkt niet op display)
- Regulator
- Accu
- Xenon verlichting
- Stuur
- Unieke hand kappen
- NGK Iridium Laser bougie.
- Nieuwe originele RVS uitlaat.
Ook heb ik het frame afgebeit en gepolijst.
De achterbrug is reeds ook gepolijst en het achterkapje heb ik verhoogd voor een ''DRD Pro'' effect.
De brommer is dus op de ''slijtage'' onderdelen compleet vernieuwd, het is dan totaal gezien en bijna nieuwe brommer met een km-stand van 3600km.
De brommer wordt altijd om de week uitvoerig schoongemaakt en geconserveert.
Benodigde onderhoud zaken doe ik altijd zelf, het is makkelijk en zo bespaar je veel geld.
Er is nu 3x olie verversd sinds de revisatie. Het filter ook 3x sinds de revisatie.
Een zowat compleet nieuwe brommer voor weinig geld, de brommer kan nog jaren mee.
een klein minpuntje is dat de linker radkap en tankkap niet zo netjes meer zijn.
Er is van deze een stuk af, iemand op school heeft hem eraf getrapt en de dader kan ik niet meer opsporen.
vind zo'n kap erg duur en nogal onnodig om te vervangen, ik weet dat hij hierdoor minder waard is, vandaar ook zo de prijs. Maar het gaat er natuurlijk om wat eronder zit en dat hij uitermate goed blijft rijden! Dat is het sterke pluspunt van de brommer.
Bieden mag, maar houd het realistisch.
Met Vriendelijke Groet,
Tom Vermeulen
''Geliefd te bellen dan te mailen, ookal wordt de mail 3x per dag bekeken.
Alleen bellen en mailen als je echt geïntereseerd bent. Mensen die een mailtje sturen of 1x bellen en daarna niets meer van zich laten horen, ben ik niet van gediend.''
Prijs is 1400,- of kom met een goed bod.
meerdere foto's staan op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/493136507" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's valt nu nog niet te plaatsen vanwege imageshack.us die raar doet.
Zal kijken of ik vanmiddag/vanavond de foto's hierop kan zetten.