ezra´s derbi gpr 2009 tekoop/teruil

Plaats hier brommers die compleet weggaan
gprrijder
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

ezra´s derbi gpr 2009 tekoop/teruil

Ongelezen bericht door gprrijder »

Met heel veel pijn in mijn hart bied ik hierbij mijn Derbi Gpr 2009 aan
Deze brommer heb ik onderhouden alsof het mijn eigen kind is (A) en er is dus nooit bespaart op onderhoud
de brommer is puur gebruikt voor hobby ritjes vandaar de lage km stand 5555km ik heb de brommer altijd netjes warm laten lopen en ben er altijd heel zuinig op geweest :wub:
De brommer mag weg maar hoeft zeker niet brommer is te ruil tegen alle soort brommers behalve als het word Rieju,orion,chinees er in voorkomt (brommer word alleen verkocht als ik zeker weet dat de nieuwe eigenaar er zuinig op is :dry:)

km stand: 5555km
bouwjaar: 2009
Snelheid: 90kmh
Uitlaat: Turbokit gp lucado
Prijs: Bieden
Vermogen: 8,9pk

Onder de brommer zitten michelin sporty banden deze zijn zo goed als nieuw en geven de brommer veel grip.
Voor de rest heb ik alle originele onderdelen nog Uitlaat,onderkuip,luchthappers,spatbord,bijrijderszitje,kentekenhouder enzenz
Bij de brommer is ook nog een ongespoten kappenset (handig als je bijv keer schuivertje maakt of een andere kleur wild)
Ook heb ik een tijdje terug ECHTE CARBON spatborden en luchthappers erop gezet dit zijn de enige exemplaren en zul je nergens anders vinden :happy:
Om de brommer een strak uiterlijk te geven heb ik er een monoseat op gezet en heb er een snelwissel systeem op gezet dat je heel snel kan wissel tussen bijrijderszitje of monoseat.
Omdat er op de brommer een onderlangse uitlaat zit heb ik waar eerst de uitlaat langs liep (underseat) een lange zwarte plaat gemaakt hierdoor word het kontje heel strak ook omdat de knipperlicht zijn verwerkt in het kontje
Ik zal vast en zeker iets vergeten zijn maare om een lang verhaal kort te maken het is een prachtige brommer die nog heel wat jaartjes mee kan :wub:

Dit is hoe ik de brommer heb gekocht helemaal origineel alle onderdelen zijn nog aanwezig
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De unieke carbon spatborden en luchthappers :wub:
Afbeelding
De brommer is een tijd terug op een professionele testbank geweest en heeft 8,9pk gescoord!!!
Afbeelding
Ook een foto met 1 van de twee onderkuipen ik reed altijd zonder dat vond ik mooier
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En hier een filmpje van de brommer op de bank (was een beetje vies door de heenrit :eerie: )
http://www.youtube.com/watch?v=ZhWa2eLdyrY" onclick="window.open(this.href);return false;

Kom alsjeblieft niet aanzetten met oude rotte senda´s enz :emo:

Mvg E,Grobbe
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Re: ezra´s derbi gpr 2009 tekoop/teruil

Ik heb een aantal leuke biedingen gehad maar kan er gewoon geen afstand van doen :emo:
echte liefde :wub:
dus deze mag dicht :woot:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
rednax182
Banden plakker
Vervoersmiddel: brommer

Ongelezen bericht door rednax182 »

ruilen tegen mooie aerox 2014?
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

rednax182 schreef:ruilen tegen mooie aerox 2014?
word niet meer verkocht :shh: en als ik hem nog te koop had staan zeker niet tegen een earox :emo:
Afbeelding
Plaats reactie