Ik zoek een dubbele giannelli, dempers moeten goede staat zijn, de bocht mag roest zijn, maar nie doorgeroest eh, gwn oppervlakkig

Liefst zo goed koop mogelijk !

laat iets weten !
grtzz
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
'k ben nieuw op dit forum hier, en dat lukt blijkbaar niet om die een pb te sturen ? 'k moet meer berichten posten alsk da goed heb gelezen...Bassekuh schreef:Ik dacht dat D-Evo die nog had liggenPm hem eventjes
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
oke, dat is vriendelijk van u !Bassekuh schreef:Ik zal het wel even tegen hem zeggen dat je gedesinteresseerd bent
hij heeft ze al verkocht, sorry voor valse hoopdhont schreef:oke, dat is vriendelijk van u !Bassekuh schreef:Ik zal het wel even tegen hem zeggen dat je gedesinteresseerd bent
laat hem anders een pb naar mij sturen ? als dat lukt ...
oke, jammer, maar geen probleem, bedankt voor uw moeite !Bassekuh schreef:hij heeft ze al verkocht, sorry voor valse hoopdhont schreef:oke, dat is vriendelijk van u !Bassekuh schreef:Ik zal het wel even tegen hem zeggen dat je gedesinteresseerd bent
laat hem anders een pb naar mij sturen ? als dat lukt ...