Te koop gevraagd diverse Derbi GPR onderdelen

Framedelen/Rijwielgedeelte
Derbi_GPR_259
Beginnende Derbi fan
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 26 jan 2020, 11:27
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Te koop gevraagd diverse Derbi GPR onderdelen

Ongelezen bericht door Derbi_GPR_259 »

Beste leden van het DF,

Voor het project een Derbi GPR oude model op te knappen vraag ik nog wat onderdelen om deze zomer
nog lekker te gaan touren langs de kuststrook...
Heb nog een complete olietank nodig. En een cockpit unit van een Derbi GPR naked bike, compleet met
verlichting en dashboard met tellers. Plus nog een kapje die over de oliepomp aan de zijkant van het motorblok.
Hoop dat één van jullie mij hieraan kan helpen. We cycle the planet! Ben voorstander van hergebruik :thumbup:
Laatst gewijzigd door Derbi_GPR_259 op zo 28 jun 2020, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Micha_078
Schakelrijder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 dec 2017, 09:59
Vervoersmiddel: Gilera gpr 70 Pro Race '99
Derbi gpr 50 '04 (sold)
Locatie: Dordrecht, Zuid-Holland

Re: Te koop gevraagd diverse Derbi GPR of onderdelen

Ongelezen bericht door Micha_078 »

Ik heb nog een dashboard wel van het oude type gpr dus met de analoge tellers en de oliepompkap heb ik ook nog liggen...
Gilera gpr '99
70 pro race 3
MVT S-Race
28' pwk Sunworld
Vforce 3 Top Performance
HPI ignition

https://www.youtube.com/watch?v=bdHKJ6ET_NQ
Derbi_GPR_259
Beginnende Derbi fan
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 26 jan 2020, 11:27
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Re: Te koop gevraagd diverse Derbi GPR of onderdelen

Ongelezen bericht door Derbi_GPR_259 »

Heb ondertussen de meeste onderdelen aangeschaft die ik nodig heb voor mijn Derbi GPR project.
Graag zou ik deze prachtige race monster compleet maken met een bijpassende kuip setje voor het mooie.
Heb je nog wat liggen qua kappenset van het oude model van de Derbi GPR kun je een reactie geven
op dit topic. Wacht het graag af... Verder zoek ik nog een bijpassende ontsteking van hetzelfde type Derbi GPR.
Mijn project is bijna af en hoop binnen een maand de weg op te gaan om heerlijk te gaan touren!
Derbi_GPR_259
Beginnende Derbi fan
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 26 jan 2020, 11:27
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Re: Te koop gevraagd diverse Derbi GPR onderdelen

Ongelezen bericht door Derbi_GPR_259 »

Hoop deze maand nog te kunnen gaan touren plus mijn Derbi GPR in te gaan rijden.
Meeste onderdelen daarvoor al aangeschaft en ben nu nog voor de optische styling nog
op zoek naar een "mud guard" dus een kuipkap voor onder aan de radiator zijde in het midden.
Zodat de vier andere zijkappen van de kuip onder de motorblok goed en stevig aansluiten.
Hopelijk heeft één van jullie DF-leden die mud guard nog ergens liggen en in de verkoop.
Plaats reactie