Gezocht alles voor dubbele remmerij

Framedelen/Rijwielgedeelte
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Gezocht alles voor dubbele remmerij

Ongelezen bericht door MerijnL »

Hallo, ik ben op zoek naar alles voor een dubbele 300mm schijf set up. Ik zoek nu nog een usd voorvork met dubbele rem aansluiting, denk hierbij aan een Sebac of marzocchi voorvork. Ook zoek ik nog een drd 2003/4 (meende dat deze modellen in 2004 ook nog werden gemaakt) voorwiel/naaf voor dubbele remmen.

Mocht je iets hebben laat het maar weten.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Gezocht alles voor dubbele remmerij

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Alleen een hele limited 2005, maar die is al onder voorbehoud verkocht helaas. Maar je zoekt dus de usd limited vork+remmen, en de limited spaakvelgen? Op marktplaats heeft Nico pater, RK tweewielers, tk derbipartd mogelijk nog wel een setje, er zijn er nog 2 die actief brommer onderdelen. Verkopen. Ik weet zo alleen de naam niet meer
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Re: Gezocht alles voor dubbele remmerij

Ongelezen bericht door MerijnL »

Wat je net opnoemde is alles wat ik zoek idd. Ik ken die marktplaats accounts wel en zal ze even een berichtje doen maar ik schat de kans klein dat ze het hebben. Account dat je nog mistte is denk ik handels onderneming meere.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Gezocht alles voor dubbele remmerij

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ja, maar dat is een kloot zak. Sjaggelaar. Die trekt je hele zak leeg.
Plaats reactie