Gezocht brommer

Complete brommer
Purr0168
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 21:45
Vervoersmiddel: Aprilia SX50 2020
Locatie: Klundert

Gezocht brommer

Ongelezen bericht door Purr0168 »

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een leuke en betrouwbare brommer om lekker mee te touren en soms te gebruiken voor dagelijks vervoer. Als u nog wat heeft staan of als u nog iemand kent die wat heeft staan laat het me weten! Budget ligt rond de 1750 a 2000 euro. Liefste een Aprilla SX50 model of Derbi senda model. Liefste in de buurt van Brabant

Alvast bedankt!
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Gezocht brommer

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

zoek je complete brommer? zoek je een project om nog compleet te customizen? mag er nog een beetje werk aan zitten? of moet alles perfect zijn? wil je eentje van de generatie met de lelijke haakneuzen als spatbord? of wil je voorgaand model met booskijkers? van een senda heb je ook uitvoeringen een extreme of drd.
Purr0168
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 21:45
Vervoersmiddel: Aprilia SX50 2020
Locatie: Klundert

Re: Gezocht brommer

Ongelezen bericht door Purr0168 »

Bedankt voor je reactie sorry als ik niet zo duidelijk was. Ik zoek inderdaad een complete brommer. Het liefste die inderdaad tegen het perfecte aan zit aangezien ik nogal een leek ben met sleutelen, maar het wel leuk zou vinden om kleine dingen te leren zoals remblokken vervangen kettingen en tandwielen vervangen etc. Wat betreft de verschillende modellen heb ik nog niet echt naar gekeken. Wil er natuurlijk wel 1 tje die niet zo heel oud is en dus nog in goede staat is. Ik heb al wel wat mooie aprilla's gezien op marktplaats.
Purr0168
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 21:45
Vervoersmiddel: Aprilia SX50 2020
Locatie: Klundert

Re: Gezocht brommer

Ongelezen bericht door Purr0168 »

Ondertussen een hele mooie deal kunnen maken en een Aprilla SX50 2020 met 380 kilometers kunnen bemachtigen! Zit als het goed is al een andere cdi in want hij haalt de 70 al. Ik had begrepen dat ik hem de eerste 1000 kilometers normaal moest rijden en dan pas kon gaan opvoeren?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Gezocht brommer

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ik zou niet weten waarom, enige waarmee je moet opletten is afstellen nadat je iets veranderd. Zolang je meer dan 200km op de cilinder en zuiger hebt staan is dat ingereden en zou ik niet weten wat er verkeerd kan gaan als je hem opvoert
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Gezocht brommer

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Inderdaad voor de zekerheid +- 200km rustig aan een beetje inrijden.
Wanneer die 70km/u loopt zit er waarschijnlijk al een onbegrensde CDI op.

Verder klinkt het alsof die bijna splinternieuw is :thumbup:
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie