nieuwe airsal 80cc voor am6 90EURO!!!!!

Cilinders
basserd
Pro tuner
Berichten: 1245
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc
Locatie: raalte

nieuwe airsal 80cc voor am6 90EURO!!!!!

Ongelezen bericht door basserd »

hallo

wegens wanbetaling van lukedrd85 staat deze cilinder te koop
ik heb de carters aangepast en de carters gestraald voor hem en hij heeft dat toen opgehaald. hij zou nog terug komen om te betalen. maar hij is de cilinder vergeten en heeft nooit betaald. onderhand al een paar keer contact met hem gehad. maar hij zegt elke keer langs te komen maar komt niet opdagen, inmiddels al meer als een half jaar geleden. dus vandaar de verkoop

de kosten die ik aan dat blok heb gemaakt (manuren ect) bedragen 90 euro. dus als iemand 90 euro voor die cilinder betaald vind ik het goed ben ik er weer uit met de kosten.

nu de foto's het gaat om een airsal 80 met de uitlaatpoort iets omhoog gefrees zodat hij beter zou lopen op een snelle uitlaat (voca oid) voor de rest zit de cilinderkop nog in het plastic. alle onderdelen die in de doos horen te zitten, zitter er ook in.
cilinder zit een beetje vuil in van het liggen. voor ik hem opstuur haal ik er een bus remreiniger langs

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
basserd
Pro tuner
Berichten: 1245
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc
Locatie: raalte

Re: nieuwe airsal 80cc voor am6 90EURO!!!!!

Ongelezen bericht door basserd »

cilinder is opgehaald en betaald door de rechtmatige eigenaar.
CLOSE
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten