Voorvork is helemaal compleet met remklauwen en kroonplaten (En 1 berschermer

Kroonplaten zijn hoogglans zwart gecoat nog helemaal vers nog niet erin gemonteerd.
Leuk complete set dus.

Richtprijs: 425
Bij serieuze interesse graag PB.
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
Licht aan je bod niet zomaar iemand koopt losse poten heDaantjeuuuu schreef:veel intresse in de kroonplaten, gaan die los weg?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Weet niet of je het ziet maar die coating zit over een special plakband dus die trek je er zo af en dan heb je blanco balhoofdpenVenlonaer schreef:Het is aardig om te vermelden voor mensen met weinig ervaring/inzicht dat je hier niet veel mee kan gezien het balhoofdlager / de balhoofdlagers niet meer om de balhoofdpen vanwege de coating kan/kunnen.
Weet dat het offtopic is maar het zou jammer zijn om voor zo'n prijs iemand (onbewust) te duperen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Venlonaer schreef:Nee, ik zie het inderdaad niet. Anders had ik niet gereageerd...![]()
Maar goed dan is er niks aan de hand
zo lijkt ut welBoeki schreef:Alsof 350 weinig geld is.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.