derbi frame met USD en wielen

Framedelen/Rijwielgedeelte
markvanzee
Beginnende Derbi fan
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 10 dec 2012, 16:51
Vervoersmiddel: derbi DRD racing 2011.
Locatie: Langerak, ZH

derbi frame met USD en wielen

Ongelezen bericht door markvanzee »

te koop aangeboden

derbi x race frame uit 2009 met usd en wielen
frame is met kenteken, niet geschorst dus kunnen we zo overschrijven.
voorwiel heeft een v rubber band 90 %
achterwiel heeft een michelin sporty bijna geen profiel meer. en een tandwiel 50
beide wielen hebben NIEUWE lagers.

USD voorvork is waarschijnlijk van een rieju, daarom zijn er geen passende lagers voor te krijgen en zit de voorvork dus niet helemaal lekker. misschien is dit op te lossen met een opmaat gemaakte bus o.i.d.

er zit nog wat los spul op het frame zoals de remmerij, kabelboom, handvatten + knoppen enzo, spiegel etc... hiervan kan ik de werking niet garanderen dus dit krijg je er gratis bij. evt. heb ik ook nog een luchtfilter compleet, tank compleet, olietankje etc.. erbij.

omdat ik geen zin en plek heb om het spul uit elkaar te verhalen en als losse onderdelen te verkopen gaat het alleen compleet weg. richtprijs € 250 voor het hele spul. prikkie als je bedenkt dat de meeste wielen toch voor € 50 stuk weggaan en de nieuwe lagers zijn ook al € 50. dus dan heb je een goede USD + frame voor €100

ik heb het liefst iemand die gewoon met een karretje langs komt en alles meeneemt, dan komen we wel tot een leuk prijsje hangt wat mij betreft niet op een paar tientjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie