Bekijk ook mijn andere onderdelen!!
De voorvork is denk ik wel bekend bij jullie, het is namelijk een gewilde voorvork. En dat niet ten onrechte want het staat natuurlijk veel mooier dan een normale voorvork. Het is namelijk een Upside Down voorvork. Naast dat het je brommer een mooi uiterlijk geeft, veert het ook vele malen beter!
Deze vork heeft geen last van zwetende keerringen, of roest op de binnenpoten. De buitenpoten zijn ook nog vrij netjes, het is natuurlijk geen nieuwe vork maar voor een gebruikte vork is dit een hele nette! Hij heeft heel lichtjes schade van de remleidingen aan de binnenkant van de buitenpoten. Maar voor dit type voorvork is dit nog heel weinig schade, meestal is dit veel erger! De remmen zijn ook nog in goede staat, nieuwe remblokken kunnen ze wel gebruiken. En eventueel een revisie van de klauwtjes is natuurlijk ook nooit verkeerd. De remmen zijn wel goed remmend gedemonteerd.
Voorvork wordt geleverd samen met de protectors, as, kroonplaten, balhoofdmoeren etc.
Eventueel kan de remset ook erbij geleverd worden, net zoals het stuur.
Goude Marzocchi USD Voorvork €325.-
Incl. remmerij €425.- remmerij verkocht!
Een goed bod is altijd welkom, eventueel heb ik er ook een set gietwielen bij. Pb me voor meer info.

What you see is what you get!