.

Kappen/plastic
Gebruikersavatar
DVSTheKing
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 02 sep 2020, 20:04
Vervoersmiddel: KTM 530 EXC-R

.

Ongelezen bericht door DVSTheKing »

.
Laatst gewijzigd door DVSTheKing op wo 01 feb 2023, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Custom ontstekingskap

Ongelezen bericht door 42 »

Erg fraai en als de prijs een beetje oke is dan zullen er zeker mensen interesse hebben..ik heb zelf iig interesse..zal es een nachtje slapen over hoe ik em zou willen..misschien iets met RS4 er in..leuk ! :thumbup:
Gebruikersavatar
DVSTheKing
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 02 sep 2020, 20:04
Vervoersmiddel: KTM 530 EXC-R

Re: Custom ontstekingskap

Ongelezen bericht door DVSTheKing »

Fijn om te horen, aangezien ik de kwaliteit die de kap nu heeft niet hoog genoeg vind voor verkoop zal dit nog eventjes kunnen duren. Er zullen wat kleine aanpassingen gemaakt moeten worden aan de kap en de manier van het spuiten met verf. De kap zal uiteindelijk door middel van een compressorspuit met 2k autolak gespoten worden voor het mooiste resultaat die tegen benzine en andere vloeistoffen kan. De prijs zal rond de 50 euro liggen. Dit omdat het materiaal niet goedkoop is en het printen van de kap alleen al meer dan 24 uur duurt. Ook zal het personaliseren van de kappen evt extra kosten krijgen als dit te veel tijd gaat kosten.

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Custom ontstekingskap

Ongelezen bericht door 42 »

Mooi..en het heeft bij mij ook geen haast..ben er nog steeds niet uit welke kleur ik mn blok en frame ga doen.
danielbeijeman
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 19:27
Vervoersmiddel: Derbi gpr 50 Racing 2007

Re: Custom ontstekingskap

Ongelezen bericht door danielbeijeman »

Heb je ze al af want ze zien er goed uit! En dit past toch ook gewoon op een gpr 2007? Als je ze af hebt stuur me eeven een mailtje: danielbeijeman@gmail.com
danielbeijeman
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 19:27
Vervoersmiddel: Derbi gpr 50 Racing 2007

Re: Custom ontstekingskap

Ongelezen bericht door danielbeijeman »

Kan ik ze al kopen?
DVSTheKing schreef:Fijn om te horen, aangezien ik de kwaliteit die de kap nu heeft niet hoog genoeg vind voor verkoop zal dit nog eventjes kunnen duren. Er zullen wat kleine aanpassingen gemaakt moeten worden aan de kap en de manier van het spuiten met verf. De kap zal uiteindelijk door middel van een compressorspuit met 2k autolak gespoten worden voor het mooiste resultaat die tegen benzine en andere vloeistoffen kan. De prijs zal rond de 50 euro liggen. Dit omdat het materiaal niet goedkoop is en het printen van de kap alleen al meer dan 24 uur duurt. Ook zal het personaliseren van de kappen evt extra kosten krijgen als dit te veel tijd gaat kosten.

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.
Plaats reactie