Rollend frame met veel nieuwe delen

Brommer in onderdelen
RoyBaars
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 15:12
Vervoersmiddel: Polo g40

Rollend frame met veel nieuwe delen

Ongelezen bericht door RoyBaars »

Via deze weg bied ik mijn brommer aan aangezien de mensen via marktplaats niet serieus zijn.
De brommer gaat in onderdelen (blok, uitlaat, en de rest compleet) omdat ik stop met de hobbie en ik hem niet langer hier in huis mag houden vanwege een klacht van een gezellige medebewoner.

Het gaat zich om een Derbi senda uit 2005 met gepolijst frame. Er zitten veel nieuwe onderdelen op waaronder: nieuwe voorband, nieuwe voorwiellagers, nieuw stuur, nieuwe (metalen) snelgas van tommasellie(metalen) met nieuwe domino handvaten, nieuwe tandwielen en ketting, nieuwe wave achterremschijf, wave voorremschijf nog als nieuw, zo goed als nieuwe stalen achter brug uit een 2010 model, vacuüm kots vervangen voor een mooi benzine kraantje.

Brommer is op een blok en uitlaat na helemaal compleet. Hij was bedoeld om te sprinten dus alle elektra is ervan af maar wel grotendeels aanwezig. Uiteraard voorzien van kenteken!

Helaas moeten er ook wat kleine dingen gebeuren.

Voorvork keerringen
Achterrem ontluchten
Evt achterwiellagers want die heb ik niet gedaan.

Ook zit er een hele doos bij vol onderdelen die over zijn/ervan af gekomen/gewoon niet gebruikt.

Aangezien ik geen pc heb voeg ik even een marktplaats link toe voor de foto's.
Rollend frame Derbi senda (alles excl blok en uitlaat)
€ 300,00
http://link.marktplaats.nl/849949102



Vraagprijs 300.

Bij intresse of vragen even appen: 0625367164
RoyBaars
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 15:12
Vervoersmiddel: Polo g40

Re: Rollend frame met veel nieuwe delen

Ongelezen bericht door RoyBaars »

Hele brommer + onderdelen (behalve de uitlaat) mag nu weg voor 550!
Dus incl. het manston blok.
Plaats reactie